14 dní nazpět, 6S zakoupený 12/2017 reklamace baterie po cca. 15 měsících (kondice baterie psala servis), mobil vyměněn za nový, krásná práce.(iStores)
Vytvořené odpovědi
I když bych se trochu bál vypálení displeje tak po půl roce.
To mě na celé věci zajímá nejvíce, jak vlastně vypadá displej X po cca. těch 10 měsících co je na trhu?
Já jsem přešel z iPhone X na 8Plus. Používám velmi často fotoaparát a tak jsem chtěl co největší displej. U iP X byl pro mne moc malý. Také z důvodu rychlejšího odemknutí pomoci otisku prstu a také o dost větší vydrži baterie.
Přesně tak to jsou i mé poznatky, navíc mě odrazuje ten OLED u X.
Prozatím vede IP 8 Plus. Uvidime možná jsem přihodí poznatek i někdo další.
Takže dnes mi byl iPhone odemčen, stálo mě to komunikaci s podporou Apple v Irsku(Cork). Pár anglických emailů a telefonů, screenshot mého ID se spárovaným zařízením atd. Takže, u mne má ten borec co to se mnou řešil velké +.
P.S. : Pro příště, když jablko tak z ověřeného zdroje i když bude kapku dražší.
Tohle mi napsal prodejce. Provedl jsem downgrade s IOS 11 na IOS 10 což iphone 6s stále umožnuje.
Dobrý den,
tak bohužel ani servis nám nepomohl. Nainstalovali do iPhone nejnovější verzi iOS což bohužel problém nevyřešilo. Pro nás se tím vyčerpaly možnosti, co můžeme zkusit, aby telefon opět fungoval. Nákupní faktury z historicky 1. prodeje tohoto iPhone mezi velkoodběrateli nejsme schopni doložit - nikdo nám je neposkytne. Doložení faktur od našeho dodavatele by situaci nevyřešilo (potvrzeno na Apple podpoře).
Jelikož celý problém vznikl při neautorizovaném zásahu do přístroje můžeme Vám maximálně nabídnout slevu na jiný telefon z naší nabídky.
Vzniklá situace nás mrzí ale nejsme schopni s tím nic udělat.
Jelikož píše, že není SCHOPEN doložit, původ tak je to na ČOI nebo z mé strany na právnika, kterého si bohu dík platím v rámci pojištění.
Takže Apple mě poslal do pr...e. To je přístup pak si kup iPhone. Distributor co mi mobil prodal taky nic nezmohl. Mobil je stále sparovan s mým ID. Poslal jsem veškeré info a takhle to vyřešili.
Holt apple, to se stává u mně pravidlem, cíleně to nejde a hle přes noc se zalohuje. 4 ks, 3 mobily + iPad 4 mini. Jedno se tomu nechtělo cca. 14 dní.
Pro ty komu se tato ojedinělost stane.
https://www.macrumors.com/2016/10/05/iphone-activation-lock-wrong-apple-id-issues/
Zjištění situace na apple care doložení faktur atd. jelikož jsem nekoupil mobil přímo od jejich sellera, ale z eshopu z mobily, tak faktura je nezajímá, chtějí vědět od koho prodejce pořídil mobil. Pak ho možná odemknou. Takže zítra reklamuji mobil v prodejně, jelikož se k tomu postavili "čelem" a budou to řešit po svém se svým smluvním Apple servisem. Takže jsem zvědav co z toho "vyleze".
Stala se mi podobná situace, nějaký výsledek ? Co mě čeká?