Mně to docela vadí, protože iPhone používám soukromě i pracovně a je to pro mě značné omezení, obzvláště to čekání na nový/opravený kus. Situace je obvykle taková, že když si koupím nový iPhone v říjnu/listopadu, tak se první problém vyskytne cca okolo dubna/května, v létě je díky teplejšímu počasí klid a když přijdou chladnější rána či večery na přelomu září/října, tak je problém zpět - o poznání horší (častější). A jak jsem psal, ještě to přijde v nejméně vhodný okamžik, když je potřeba volat záchranku, nebo když se chci vymanit z hlubokého lesa s košem plným hřibů.. Když si představím, že si nebudu moct zavolat pomoc, když bych např.boural, nebo kdyby mě po tom lese honil divočák, tak vem čert nějaký nový (repasovaný) kus.
Ano, byl jsem v iStyle. Z jejich "rádoby profesionálního" přístupu je mi na zvracení. S prodavačem nebyla žádná řeč, pouze mlčky "plnil své úkoly" .. a když jsem byl svými otázkami neodbytný, tak mi s kamennou tváří tvrdil, že problémy tohoto charakteru moc neregistruje (přitom vedle mě stáli další 2 zákazníci, kteří řešili stejný problém). Po bohatých zkušenostech s iPhonem 6 a 6S to bylo jako plivnutí do obličeje.
Mimochodem, dle jeho tvrzení už není čekací doba jeden týden, ale mám spíše počítat s 12-14 dny. Buď to tedy začali více opravovat než vyměňovat, nebo těch reklamací už mají tolik, že nestíhají..