Dobrý den,
moje manželka měla včera s Iphone SE stejný problém. Ráno se probudila a display psal Ztraceny mobil - write email on : appsupp04@gmail.com.
Byli jsem v Alza, ale odkázali nás na Apple podporu.
S podporou jsem to řešili dvě hodiny a nakonec jsem pomocí i-tunes museli provést recover telefonu. Takže všechna nezazálohovaná data jsou pryč.
Podpora říkala, že jsme to ráno již třetí případ. Pravděpodobně někdo ukradl hesla gmailu, protože dotčení lidé měli v apple ID gmail adresu.
Následně se dostali do i-cloudu a tam dali ztracený mobil. Kdybychom prej napsali na ten email, což bylo jasné, že je to podvod vzhledem k tomu že je to gmail adresa tak by nám odpověděli kolik požadují peněz za odblokování.
Po telefonu jsme se museli pomocí itunes stáhnout obnovovací soubory cca 2,2 GB a do 15 minut udělat obnovu, jinak se iphone resetuje a dostane se zase do stavu zamknutého. Obnovu ale se stažením do 15 minut nestihnete. Takže po restartu máte sice mobil zamčený ale na pozadí vidíte jak i-tunes dále statují obnovavací soubory. Musíte počkat až to i-tunes stáhne a pak znovu provést pokus o tovární nastavení. Při zapnutém mobilu zmáčknout jak horní tlačítko tak button na telefonu a držet. Držet stále i při restartování telefonu dokud se neobjeví na telefonu připojte od i-tunes. Pak se provede tovární nastavení. Nám to trvalo celkem několik hodiny než jsem vše provedli. Jinak ještě než začnete provádět cokoliv s obnovou telefonu změňte si všude hesla jak na gmailu tak apple ID. Apple ID nemusí být přímo email.
Tak všem držím palce 🙂
Roman