Reset do továrního nastavení, jinak do servisu
Vytvořené odpovědi
Autorizovaný servis v těchto případech zasílá i fotky dokazující stav zařízení, včetně plných informací o zařízení. Takže pokud je to od iSetos ten mail, tak to dost vykuchali. Navíc opravdu stačí jen malé ohnutí a Apple to již na záruku nevezme, tzn. ani autorizovaný servis nemůže.
Zkusit restore, jinak jedině reklmovat
No někdy se to stává, viděl jsem vícero takových. Normálně nabíjely, ale dock či spojení s PC nerozpoznali. Osobně, pokud je v záruce, doporučuji reklamovat, protože bez spojení s PC nejde ani udělat restore, nic
Je možné, že není problém pouze v display, ale i třeba v konektorech, které můžou být ohnuté, či tak, takže jakýkoliv jiný display po nějaké době přestane mít dostatečný kontakt
Vodotěsnost? No je to uváděné, ale nevěřil bych tomu. Raději bych ten telefon nevystavoval vodě. Jestli se něco nějak dostane dovnitř ) i kdyby to nemělo vliv na závadu) Tak přijdeš/přijdete o záruku.
U iPhone 6s je častá závada, že se zanese součástka - reciever + front mic, nebo dolní mikrofony běžným prachem a nepořádkem. Pokud je v záruce, tak jej dát do servisu, přinejmenším ho vyčistí, nebo součástku vymění
Takhle, autorizovaný servis ti pošle cenovou nabídku na display ( pokud není něco jiného ještě mechanicky poškozené), při odsouhlasení pak bude baterie vyřešena záručně.
Jde o to, že prasklý display znemožňuje bezpečné otevření telefonu a tedy i výměnu baterie. Mohlo by se stát, že i drobná prsklinka by se během otvírání mohla zvětšit a to i tak, že zařízení bude zcela nepoužitelné. Proto se nejprve řeší ten diplay a pak až by se řešila baterie.
Takže to není jen argument, ale skutečná překážka.
Ono celkově iPhone a zima je špatná kombinace. Třeba i baterka je více než náchylná.
Tady bohužel není žádná záruka spolupráce, naopak Apple produkty jsou dělány hlavně pro komunikaci s apple produkty, takže se může stát prakticky u čehokoliv, že to nebude nějak kompatibilní
Pokud je závada nehrající jeden zvukový kanál, tak v servisu je to přijaté vždy.
Každopádně baterie ztratila svou kapacitu. Je koncipována na max 2 roky a jistý počet nabíjení. Je spíše zázrak, že vydržela zmíněné 4 roky. Teď díky aférám jsou baterie velmi levné, takže je dobrý čas na její výměnu. Samozřejmě autorizovaně.
Ohnout zpět nejde, v případě ohnutí se řeší kompletní výměnou za tzv. SWAP modul, neboť ohnutí má za následek poškození základové desky, případně i dalších komponent - to se ohnutím zpět neopraví, spíše ještě zhorší. Jinak doporučuji to řešit jako mimozáruční opravu u prodejce, tzn. tady u O2, cena je cca 340 eur a pak je na zařízení nových 2 roky záruky.