Ad. původ telefonu - byl koupený nový na českém eshopu, je to sice americká distribuce, ale 7 měsíců fungoval bez problémů.
V pondělí jsem byla v iStylu, kde mi konečně sympatický mladík telefon obnovil. Přišla jsem o fotky za poslední 2 měsíce, ale po 4 dnech marného tápání jsem byla ráda, že je telefon funkční. Řekli si za to 360,- Kč, což považuju v tomhle případě za nehoráznost (nezavinila jsem si zablokování sama), ale nevzmohla jsem se na odpor, opět převážila úleva že z iPhonu nezbude luxusní těžítko.
Po víkendu se objevily zprávy, že Apple Turkish Crime Family zaplatil a všude se píše, že žádnej útok na telefony se nekonal. Když jsem pod jeden takovej článek napsala, že můj telefon napadenej byl, komentář neuveřejnili. A vůbec pod žádným z těchhle článků žádný komentáře nejsou, zajímavý. Takže pokud Apple zaplatil, tak nejspíš nejenom hackerům. Já to chápu, že je žádoucí, aby se nic nedostalo ven, ale wtf, přišla jsem o data, zacálovala 360 a všichni se tvářili náramně překvapeně co to jako má bejt, že to není možný. Takhle si teda péči o zákazníka nepředstavuju. Stěžovat si asi není kam...