Zavřít reklamu

Vytvořené odpovědi

  • Odpověď: Historie volání #54577

    Zdravím všechny. I já jsem si koupil iPhone do firmy, leč na to byly samé ódy a prozření bylo drsné. Především opravdu ta historie volání, vyhledávání volaného neskutečně složité. Po zadání konkrétního volaného, nabídka všeho možného, především těch, které nepotřebuji, několikrát potvrdit ikonu telefonku a na závěr čísla. Ano pokud tento přístroj budu mít pro zábavu, tak asi super, ale pro firemní užiti katastrofa. To nemluvím o propojení s autem. Po připojení mne nutí do Siri, s kterou nejde hlasový příkaz volání z volantu. Když by jsem chtěl spustit Aplle car, opět bez Siri = 0. Bez té idiotské Siri je telefon prakticky bezzubý. Navíc se mnou komunikuje anglicky, což mě neskutečně vytáčí. Společnost se chlubí českou Emmou, ale s tou to pro jistotu nejde vůbec. Přístroj mám 2 měsíce a jsem velice zklamaný, hlavně za tu cenu. Takto to vypadá, že já se mám podvolit telefonu a ne že bude telefon sloužit mě podle mých představ. Ano někdo zde psal, stěžovat si na Apple, ale na jejich stránkách není kde. Blbé na tom je, že když přístroj budu chtít prodat, tak na něm docela dost prodělám, i když je dva měsíce starý.

.