TroXik píše:
Radek píše:
Pokud se ti s tím něco nezdá, nikdo ti neurve hlavu když s tím zajdeš. IPhone není levná záležitost a jakákoli sebemenší "oprava" se může nafouknout na pěkně tučnou částku. Nejlepší bude když se záručákem zajdeš za prodejcem a budeš požadovat záruční opravu/výměnu. Neříkej hlavně, že se ti to jen zdá.. že nevíš, oni ti řeknou že je vše OK.. Ani náhodou, prostě tam musíš přijít s tím, že si našel závadu. Vlastní zkušenost..Telefon je kupovaný u T-mobilu, takže to bohužel není úplně ideální servis, ale pokud jsem to dobře pochopil, tak mám do půl roku od koupě nárok na výměnu kus za kus/odstoupení od smlouvy. Je to pravda?
Osobně jsem u T-Mobilu nikdy nebyl, ale určitě to budeš mít ve smlouvě. Ze zákona máš 14 dní od zakoupení právo vrátit zboží, v původním stavu, bez udání důvodu. Servisu T-Mobilu se neboj, pokud je telefon nový, první rok platí záruka od Applu, tudíž můžeš klidně telefon přinést se záručákem do servisu Applu a měli by ti jej opravit. Ještě předtím si ale na jejich webu zkontroluj, jestli na právě tvůj telefon stále platí Apple záruka. Zadáš tam IMEI tvého iPhonu a ono ti to obratem vyhodí, jestli ti na něj platí záruka od Applu 😉