Já před týdnem podruhé předal iMac na reklamaci a řekl jsem jim, že pokud závadu zase nediagnostikují, tak ať mi jej znovu neposílají a vrátí mi peníze, protože mě nebaví vozit iMac každý měsíc na reklamace. K reklamaci jsem jim vytiskl 10 x A4 s popisem a screenama chyb. Po první reklamaci mi snad při každém probuzení ze spánku vždy problikl monitor a první se zobrazil vadný screen a až poté naskočil normální obraz. Dělalo to při každém probuzení ze spánku a fakt už jsem na to neměl nervy.
Vytvořené odpovědi
Reklamuje to přímo jediný autorizovaný servis od Alzy, firma se jmenuje VSP Data.
Tak už se chyba začala znova objevovat v nové čisté instalaci macos. V nejbližší době posílám znovu na reklamaci...
Do iMacu právě nic připojeno není. Ještě jsem přemýšlel, jestli to není ramkou, kterou jsem si do něj přidal. Mám tam momentálně 2 x 4 GB co tam byly z výroby a přidával jsem 1 x 16 GB Crucial ramku. (https://www.alza.cz/crucial-so-dimm-16gb-ddr4-2400mhz-cl17-dual-ranked-d3988537.htm).
Jinak se mi zatím chyba po vrácení z reklamace znovu neprojevila, tak snad to tak vydrží.
Tak mi iMac už přišel z reklamace a vyjádření servisu je, že nic nediagnostikovali a že je vše OK. Tudiž mi vadný iMac poslali zpátky, jsem pěkně naštvaný.
Super! Já zrovna včera odnesl iMac na reklamaci, do 2 týdnů budu mít také řešení, snad tedy stejné jako Hyde99 😀 🙂