Zavřít reklamu

Vytvořené odpovědi

  • Odpověď: Finder neodpovedá #46765

    Problém vyriešený... Pomohla jedine nová inštalácia systému. Dáta sa mi podarilo presunúť pomocou Filezilla do druhého správcovského účtu a teda sú škody minimálne. Každopádne ďakujem pekne za ochotu a pomoc

    Odpověď: Finder neodpovedá #46735

    Budem to musieť teda asi reinštalovať aj keď si myslím, že to bude nejaká banalita. Vytvoril som nový účet s admin právami, no zdielané sú len aplikácie. Myslím, že by sa to dalo cez zdielanie. Tam mi však zmeny nedovolí chybný finder :/

    Odpověď: Finder neodpovedá #46731

    To som už skúšal a žiaľ nepomohlo ani to. Zostáva teda už len reinstal? Úplne sa mi do toho nechce 😀 Včera som exportoval cca 300 fotiek, ktoré nemám zálohované. Uvažujem, či to nejako dokážem zálohovať cez Timemachine

    Odpověď: Finder neodpovedá #46727

    🙂 píše:
    Mas nainstalovany Clean my mac nebo nejaky podobny soft?

    Nez by jsme prikrocili k predposlednimu kroku, tak bych spise neinvazivne projel system diagnostikou.

    Cez hosťovský účet som nainštaloval Cleanmy mac a onyX no žiaľ nepomohlo ani to 🙁

    Odpověď: Finder neodpovedá #46725

    🙂 píše:
    Dobre, jedeme dal.

    Pozavirej uplne vsechny aplikace ktere mas spustene. Takze vsechny instance s taby u Safari, proste vse aby se po restartu nemuselo nic spoustet. Pred samotnym restartem se zkus jeste odhlasit a prihlasit pres ⇧ + ⌘ + Q

    Žiaľ nepomohlo... Skúsil som viac krát. 1x sa mi po odhlásení a prihlásení zobrazili aspoň ikony na ploche. Finder však nefugoval stále. Po reštartoch sa tak isto nič nezmenilo

    Odpověď: Finder neodpovedá #46723

    🙂 píše:
    Pochopil jsi to spatne 😉

    Po vynucenem ukonceni (ne relaunch) restartuj 😉 nepisu ze ho mas ty znova otvirat 😉

    Neotvirej nejaky Photoshop, otevri prosty Kos (to je Finder).

    Skúsil som teda vynútené ukončenie a reštart no nepomohlo. Kôš nejde otvoriť vôbec, poprípade nejde ani otvoriť stiahnuté súbory z doku.

    Odpověď: Finder neodpovedá #46719

    🙂 píše:
    Prvni vec na co se zeptam, co to bylo za procesy v Safari, respketive jake stranky 😀

    Ja jen, ze na dvou instancich mam otevrenych nekolik stovek zalozek a zamrznuti/zpomaleni systemu se me netyka a pokud by se tykalo, tak to rozhodne nebudu resit ve WIN stylu...

    Prvne bych se kouknul jestli je vubec Finder spusten (⌥ + ⌘ + Esc). Pokud ano, tak zkus nejaky program, ktery ma moznost pristupu do Finderu, respektive moznost otevrit Finder. Kos, nebo treba i jen zobrazeni stazeneho souboru ze Safari.

    Pokud se nic neotevre, tak spusteny proces Finder ukonci a nasledne restartuj mac.

    Dej pak vedet

    Išlo o YT 😀 Pri fusiondrive + 8 Gb ram práca v Lightroome s viacero YT oknami nejde moc dohromady.

    Keď vynútim ukončenie aplikáciie Finder sa tvári, že je spustený. Je však červený a (neodpovedá). Ak ho vynútene ukončím, nespustí sa sám. Musím ho zapnúť a situácia sa opakuje.

    Neviem či som správne pochopil, no skúsil som otvoriť Photoshop. Tam mi išlo súbor z histórie úprav normálne otvoriť. Keď som ho však chcel uložiť, aplikácia prestane pracovať. To isté sa stalo napr. aj pri textovom súbore.

    Pri pokusoch mi 2x nabehli na ploche ikony. Keš som chcel niečo otvoriť alebo presunúť loader sa roztočil a nič viac sa robiť nedalo.

    Už to riešim asi 5 hodín a žiaľ stále nič nepomáha

.