Zavřít reklamu

Vytvořené odpovědi

  • Odpověď: Jiný počet kroků a kilometrů #12275

    Mates_ píše:
    Mělo by pomoct dát v aplikaci zdraví do zdrojů dat Apple Watch jako první 😉

    Díky, funguje 👍

    Odpověď: Modré tečky na displeji #12187

    Mates_ píše:
    Dobrý den,
    Hned bych to odnesl na reklamaci, když si koupíte nějaký produkt, měl by být bez chyb. Na reklamaci bych šel třeba do iwantu nebo do jiného apr. Možná budou chvíli nastvaně koukat, proč to nesete zrovna k nim, ale musí to vzít a nejspíš hodinky vymění za nové.

    Tak já ještě volal přímo na apple zastoupení a tam mi řekli ať to pošlu na tu pobočku která pro alzu vyřizuje reklamace produktu apple, ze berou díly od nich a nejspíš to bude právě nahrazeno novým kusem, tak jsem vyplnil zadost na vyřízení reklamace na VSP DATA a.s s tím, ze by si pro ně měl dojet kurýr. Snad to klapne

    Odpověď: Modré tečky na displeji #12185

    JimmyLouder píše:
    Mě osobně by to štvalo a reklamoval bych to.
    Každé zařízení od Applu má jednoletou mezinárodní záruku, tudiž bych to donesl k jakémukoliv "premium resselerovi" a měli by to bez problému vzít.
    Možná se pletu, ale mělo by to tak být.

    Zkus zadat sériák sem:
    https://checkcoverage.apple.com/cz/cs/

    Když jsem tam zadal to sériové číslo, tak mi to všechno splňuje. Mám to chápat tak, že bych tu reklamaci mohl řešit přímo přes ten odkaz co jste poslal, nebo jsem vázány na ty techniky, které má alza vedené u značky apple? Děkuji

.