Audacity by ti nepomohlo? Umožňuje změnit tempo (=rychlost) v procentech, přičmež by sis nastavil, že chceš mít výsledné tempo 95,09 % originálu...
Vytvořené odpovědi
To musíš vědět ty, respektive výrobce transmitteru... Já bych řekl, že ty zařízení budou natolik hloupé, že tam nic nenastavíš...
Tudíž bych to řešil tím, že:
a) po jízdě odpojím a po nastartování připojím transmitter, který se bude chtít připojit k iP automaticky
b) budu na odpojování kašlat a odpojení/připojení, resp. vypnutí/zapnutí provedu po každým nastartováné...Luxa: Zařízení (transmitter NEBO iPhone) musí aktivně hledat dostupná zařízení. iPhone to logicky kvůli spotřebě energie dělat nebude. Čili zbývá transmitter. U něj to buď někde jde nastavit (musíš vědět ty z manuálu), anebo to umí jen po zapnutí. U většiny aut by to nebyl problém, protože zapalovačovou zásuvku napájí až po nastartování auta. Pokud ta tvoje je pod proudem tak máš pravděpodobně smůlu.
Rozhodně ale doporučuju, v případě že je transmitter stále pod proudem, jej vypojovat, protože ti to tak akorát vyždíme časem baterku. (Mě se to povedlo s delší dobou bez jízdy a horší autobaterkou i obyčejným adaptérem na USB s ledkou)
Snad se nepletu, je to už pár měsíců zpět, co jsem to řešil, ale Lion neumí 2FA přihlášení s AppleID. Řešením je jít z cizího počítače nebo z telefonu na appleid.apple.com, tak se přihlásit k AppleID, zrušit 2 faktorovou autorizaci, následně se přihlásit k Lionu, upgradovat na nejvyšší dostupnou verzi macOS a poté 2FA zase zapnout...
Nebál bych se toho... Na základní používání je to naprosto ok, ostatně bude to výkonostně porovnatelné s letošními Airy 🙂 Ale určitě bych šel do 2,9 GHz..
Zkus appku My Data Mgr, nabízí možnost měření spotřeby dat aplikací přes VPN. Ukáže ti kdy, jaká aplikace a kolik dat spotřebovala.
Disclaimer: Tím, že aplikace používá VPN, má možnost vidět veškerou tvou komunikaci, byť zašifrovaně. Možná jsem paranoidní, i když má dobré recenze, ale nepoužíval bych ji dlouhodobě a nepoužíval bych ji při přihlašování ke kritickým službám (banky). Na pár dní, abys odhlalil, co ti ta data tak žere, bych ji ale určitě zkusil.
Transmission, podle mě nejlepší BT appka pro Mac.
Ahoj,
tady je dost těžko radit...
Odpíchnul bych se od toho, jak často se na notebooku budeš věnovat úpravě fotek a videí a zda tím myslíš práci v PS/Lightroom nebo jen ořez fotek v Photos.app a jemné vyladění barev. Taky je celkem rozdíl mezi střihem videí z iPhonu ve FullHD a poloprofi střihem v některém náročnějším editoru nebo snahou o střih v 4K.
Pokud by ses výše uvedenému věnoval spíš rekreačně, občas, pak dobře poslouží i nový Air, který bude super co se výdrže týče při dalším běžném používání. Ano, budeš ho chvílema trápit s TB, a ne, nebude tak rychlý jako MBP (frekvence procesoru není všechno), ale poslouží...
Pokud by mělo jít o "větší", častěji prováděnou práci, pak bych šel rozhodně do MBP. Rychlejší procesor i grafika, lepší displej, to vše hraje do karet oboum činnostem.
MBA i MBP vydrží při těžších činnostech cca stejně. Určitě nečekej, že s MBA budeš videa stříhat 12 hodin v kuse - po dvou (a někdy ani ne) budeš hledat nabíječku, stejně jako s MBP.
A ty na Retině používáš nativní rozlišení? Asi ne...
Pokud používáš defaultní nastavení, pak je retina naškálovaná právě na 1440x900 a to je to, o čem mluvím - na monitor se toho vejde stejně, jen to samozřejmě mnohem líp vypadá... Ale to pro mě není argument za 12500 korun...
Jenže samotná retina za €500 prostě nestojí... Reálné rozlišení obou notebooků je stejné (MBA2018 škáluje na 1440*900, což je stejné rozlišení jako MBA2017), takže se tam vejde stejně věcí jako na starší, byť jsou samozřejmě jemnější a barevnější.
Jó, řešit rozdíl starý MBP bez retiny (1280*800) versus Air by byla jiná...
Toto bude těžký 🙂
Hele, vzhledem k tomu, že to má být tvůj entery-Mac, se kterým se budeš teprve seznamovat a zjišťovat, jestli ti vůbec bude sedět, bych volil takzvanou peněženkovou metodou... Pokud máš ušetřeno tolik, že těch 500 EUR "nepotřebuješ" (můžeš si s klidem dovolit je utratit navíc), pak jdi do nového Airu. Výhledově vydrží dýl a celková tvá spokojenost s Macem bude prostě větší (displej, audio, jakejsi modernější "feeling" toho produktu). I následná prodejní cena bude vyšší, až se ho budeš za pár let zbavovat.
Pokud by ti ale rozum říkal, že 500 EUR je už hodně velkej rozdíl u prakticky podobně schopných notebooků a že si to nemůžeš dovolit, neuděláš chybu ani s minulým Airem. Teď jsem dva nasazoval, protože slevy na 2017 modely a právě velkej cenovej rozdíl, a ty notebooky dalších 5 let vydrží naprosto v pohodě pro tvoje potřeby.Hlavně nezapomenout na to, že 4:3 je nativní velikost čipu - jakékoliv nastavení na například 3:2 (fotoformát 15x10) v podstatě jen uloží oříznutou fotku. Je to tedy to stejné, jako kdybys v iP vyfotil fotku v původním poměru stran a následně ji v telefonu/pc oříznul.
Za sebe maximálně doporučím fotit fotky ve standardním poměru stran a plném rozlišení a následně ty k tisku upravit a oříznout v aplikaci... Stejně je občas potřeba pohrát si s barvama, jasem atd.
Toto nikdy nepochopím.... 🙄 A máš v tom případě taky bohužel smůlu... Snad si nechat poslat telefon zpátky, zaplatit někomu za výměnu vybité baterky v telefonu za nabitou a odhlásit se...
Netrvá hodinkám chvilku, než se zaktualizují? Mám AW1, takže to je dost možná jejich výkonem, ale mým chvíli trvá, než si z iPhonu zjistí stav domácího příslušenství...
Nejrychlejší a neprůkazná možnost je přes Nastavení - Baterie - Kondice baterie... Některé neoriginální baterky, se kterýma jsem se setkal, neumí detekovat svou kondici a tak tam vyhodí chybu nebo nápis "neoriginální baterie". Pokud tam je nějaký nesmysl, je neoriginální.
Průkazná možnost je přes aplikaci CoconutBattery na Mac - nainstaluješ, připojíš iPhone kabelem a ona ti vypíše informace o baterce telefonu - výrobce, datum výroby atd.