Dobrý den, koupil jsem si nový Macbook Air 13" 2017 v iStyle v Praze. Při prvním pokusu o synchronizaci s iPhone 8 jsem se setkal s problémem. Telefon se neustále připojoval a odpojoval, takže nebylo možné provést synchronizaci. To samé se dělo s iPhone 8 mojí ženy, iPhone 7 syna i iPad Air.
Macbook jsem odnesl do iStyle. Při převzetí prodavač připojil Macbook k jejich kabelu a zjistil, že problém opravdu existuje. Bohužel se tento problém nevyskytl u technika a Macbook mi vrátil jako bez závady.
Ani argument o kolegy nefungoval. Prostě v tu chvíli Macbook všechna zařízení připojil v pořádku.
Vypozoroval jsem, že problém nastává, když má zařízení malou kapacitu baterie (i když to není úplně pravidlem).
Máte někdo podobný problém? Nevíte co s tím?
Osobně z toho mám pocit, že Apple o problému ví, ale řešit ho nechce...
Děkuji.
PS: vyzkoušel jsem vyměnit asi 5 kabelů, všechny byli originál! Veškerá zařízení jsou aktualizovaná na aktuální FW. Prostě vše, jak má být 🙂
já bych tam chodil opakovaně a klidně jim tam dělal scény, na druhou stranu, koupit si 2 roky starý počítač, který někde ležel na krámě je docela odvaha 🙂