čaute, čo si myslíte o aktuálnej kauze s novými macbook pro 2018 ohľadom nefunkčnosti displeju po nejakom čase? kvôli zlomeniu flex káblu ktorý sa ničí každým otvorením/zatvorením
Podľa mňa keď sa to posunie ďalej že z toho budu súdne spory (možno už sú nesledujem to už moc) tak dajú nejaký ten opravný program. Ale podľa mňa nebolo ešte toľko kusov aby to riešil. Treba počkať ešte nejaký ten pol rok.
Jsem si temer jisty, ze to neni zadnym zlomenym flexem. Me to nedela, bratrovi jednou a zmizelo to po restartu. Pokud by to bylo flexem, tak by se to muselo projevit opet, on ten flex se sam neopravi 🙂
Takze je to SW vada.
Zas bych nedelal ze vseho takovy drama 🙂
Za tech asi 7 let co jsem s applem a mame to doma vsichni, od telefonu, hodinek pres tablety az po macbooky ( odhaduju to na cca 30 ruznych vyrobku v nasi sirsi rodine), tak toto je prvni realny problem, ktery se projevil.odpoved pro ditka75: Souhlasím, vsechny problemy ktere u nas v rodině byly, byly vzdy jen kvůli SW, nejlepsí je počkat do noveho OS a problem se vyresí. Apple mám především z důvodu toho, že dělá bezvadný HW a když už něco mám tak vím že to funguje.
answer for ditka75: I agree, all the problems that were in our family were always just because of the SW, it is best to wait until the new OS and the problem will be solved. I have Apple mainly because it makes perfect HW and when I have something I know that it works.