To mne taky napadlo, ale to jedině, že by ho Apple znovu celý zafólioval a zabalil i do kartónové krabice. Těžko říct. To jsi bral 512GB za 45.990? Cenovka dobrá.
Zkus napsat do iStyle mail, proč se Ti nezobrazuje u zakoupeného macu záruka na Check coverage. Napiš jim i Serial Number. By mne zajímalo, co Ti sdělí oni.
Napadá mne, jestli nemají nějaký výpadek servrů Apple nebo 2016 modely odřízli 😁
Tak co jinýho by s těma strojema dělali, než je poslali dál, ale kdo ví. Někde jsem četl, že znova zafoliovat u nich neni problém.
Bral jsem 256gb za 39990,-.
Můžu to zkusit, ale po zkušenostech s reklamací iPhonu, kdy ani po 14 dnech neodepsali a na pobočcce ze mě dělali blbce, moc nečekam odpověď. 🙄 Kdyby ten Mac neměli za nejlepší cenu a neměl jejich pobočku za rohem, tak bych u nich už nic nekoupil.
Se případně zastav osobně, to Ti musí něco odpovědět 🙂 Je zajímavé, že Tobě ani mne u 2016 se záruka po registraci a aktivaci MacBooku neukazuje....
Jinak už mám připravený nový kus na výměnu na prodejně...
Jinak Macbook vyroben 16.1., baterka 19.1. a poslán z Holandska do CZ 24.1. Baterie měla 6 cyklů po rozbalení, jak to zvládli......zajímavé, nějaký názor?
X píše:
Koupil jsem ho v Qstore, kontaktoval jsem je a mám ho poslat a pošlou ho na reklamaci. Chci po nich nový kus, ale vůbec se k tomu nemají. Premium reseller...uvidím jak v pondělí doresim přímo s Apple, jinak vracení.Nechci ti kazit radost, ale jestli si ho koupil v Qstore, tak musis primo a jen za nima. Apple s tim nema nic spolecnyho uz a da od toho ruce pryč. To bys ho musel koupit primo na apple.com/cz. Takhle ho vrať ve 14ti denní lhůtě primo do Qstoru jestli se k tomu nemaj.