Dobrý den,
Je to vůbec poprvé, co se obracím na fórum, přestože jsem již několikrát různá fóra četl.
Jedná se o to, že jsem skutečně bezradný. Koupil jsem si nový iphone 14 pro 256gb na eshopu jablkolevne.cz za 29.000,-
Telefon byl zcela nový, nerozbalený, zapečetěný a nejprve vše vypadalo v pořádku. Četl jsem si ještě na jiných fórech, kde psali i přímo zaměstanci O2, že přechod na e-sim je velice jednoduchý a je kompatibilní s předplacenou kartou, kterou od O2 mám, konkrétně se jedná o kartu "Datamanie". Když jsem však přišel na prodejnu, zaměstnanec mi sdělil, že je vše v pořádku a pustil se na věc. Po chvíli mi ale řekl, že je zvláštní, že se e-sim ještě neaktivovala, že to trvá většinou pár vteřin. Po několika hodinách jsem šel na jinou prodejnu, kde jsem popsal problém a jiný zaměstnanec O2 vyzkoušel jiný QR kód a opět se nic nestalo. Doporučil mi jít do iwant, kde se mám poptat, je-li tento iphone povolený pro české operátory. V iwant nebyli zrovna nejochotnější, avšak sdělili mi, že telefon je z US distribuce, a že by to jít nemělo. V jednom servisu apple mi pak ochotný servisák doporučil istore u Paladia, kde by mi mohli poradit víc. Díval jsem se na stránky jablkolevne.cz ještě posléze a zjistil jsem, že iphonů 14 nabízí hned několik bez slotu na simkartu. Jen skutečně pár jich měli i se slotem. Četl jsem si pak dodatečně jejich hodnocení a s tímto nikdo problém neměl, respektive mají poměrně slušné hodnocení a komentáře, takže přemýšlím, jak se taková věc může stát a co má v mém případě člověk dělat. Zítra mám v plánu tam zajít a zjistit více. Přesto však budu nesmírně vděčný za jakékoliv informace zdějších erudovaných jablíčkářů, máte-li případně s něčím podobným zkušenosti. Předem děkuji každému, kdo věnuje chvilku pro vyjádření k mému neštěstí. Přeji všem hezký den!