Zavřít reklamu
  • Oznámení o schválení #51631

    Dobrý den, chtěla bych Vás požádat o radu. Dcera má iPhone 11, já 13 Max Pro, obě nejnovější software. Ovšem po aktualizaci u dcery mi nechodí oznámení o schválení ať už plateb nebo instalace nových app. U ni vše proběhne normálně, ale ke mě ten požadavek nedorazí, tudíž nedojde ke schválení. Nastavení pro rodinu máme pořád stejné. Už jsme restartovaly mobily, odhlásily se a znovu přihlásily k apple ID…nic nefunguje 😔 Pokud byste s tím někdo měl zkušenost, budu ráda za pomoc. Děkuji.

    Oznámení o schválení #51635

    mám občas úplně stejný problém. Dcera má iPhone 8 a já 12pro. potvrzování vždy přestalo fungovat z ničeho nic aniž bych cokoli akualizoval nebo nastavoval. Problém jsem zatím vždy vyřešil aktualizacemi obou telefonů. Asi musí být stejné verze.

Odpověď na: Oznámení o schválení

celý text

.