Dobrý den,
absolutně nechápu co se stalo, ale po koupi nového telefonu mi nefunguje zálohování na icloud. Stalo se to hned poté co jsem si chtěla uložište upgradovat na 200gb. Od té doby se mi icloud změnil na základních 5gb a telefon mi nonstop hlásí abych si koupila úložiště na icloud. Když se snažím upgradovat na icloud podle klasického postupu, automaticky mě to přesune do platby a doručování, kde mam nahrané jak Apple Pay, tak i klasickou kartu která mi hlasí že je zamítnutá (karta je plně funkční a nikdy s tím nebyl problém), když kartu aktualizuji, tak se nikam dál neposunu. Tímto celý postup končí. Telefon jsem vypla a zapla, akualizovala ios na nejnovější a pořád nic.
Dokážete mi někdo prosím pomoc?
Dobrý den,
Mám stejný problém - podařilo se vám ho vyřešit?
Díky
A.Ahoj,
bude to otrava, ale prvně zkusit na mobilu odhlášení od icloudu, pak na jiném zařízení přes web na icloud, přihlásit se k apple id a zkusit si to navýšit tam, pak přihlásit ke cloudu na mobilu a snad to bude ok.s problemem navyseni nebo snízení jsem musel volat na apple podporu, v telefonu ani na icloudu to neslo...