Zavřít reklamu
  • Apple 12 – dělá si co chce #50232

    Dobrý den,
    potřebovala bych poradit. V září 2021 se mi z ničeho nic během dne několikrát restartovala "12" necelý rok stará, volala jsem technikovi applu a ten mě navedl jak v tel najít chybové hlášení - jednalo se o tzn. "panic" ten se v tel objevil 5x, řekl mi, ať tel dovezu, že bude třeba něco vyměnit. To jsem učinila, ale tel mi byl po pár dnech vrácen, že závada se neprojevila. Týden na to přestalo fungovat faceid, takže jsem jela do OC Nova Karolina znovu, tel dala k reklamaci a po necelém měsící mi volá technik, že v telefonu byla kapalina, a že na to se záruka nevztahuje, ale že to ještě zkusí s Applem vykomunikovat, podotýkám, že tel nikdy nebyl utopen a to jsem s Apple 8 fotila pod vodou, po 32dnech reklamace mi technik volal, že mám tel vyměněný vč. nové IMEI, tel jsem vyzvedla a začalo peklo. Již druhý den jsem jej nemohla odemknout. Tel nereagoval, nebo si začal sám psát, otevírat aplikace, volat apod. Proto jsem jej znovu odvezla do istyle k reklamaci, tel byl odeslán výrobci, proběhla výměna displeje a prý dobrý, ale dobrý to nebylo, již ten den po přihlášení cloudu se začalo dít to stejné, takže jsem kolečko reklamace musela udělat znovu. Tel dali na diagnostiku a závada se neprojevila. Bylo mi řečeno, že cloud do něj přihlásit nemohou a v továrním nastavení jim to nedělá, takže jsem si jej odvezla, a za pár dní jej poslala znova, zase výměna displeje, prý vše v pořádku, ale tel opět nefuknční. Nyní nejde ani odemknout,abych smazala cloud. Technik mi sdělil, ať se obrátím na prodejce Datart s vrácením peněz. To jsem učinila, tel poslala s popisem problému a nový technik na závadu zase nepřisel. Prosím setkal se někdo s podobným problémem nebo mohl by mi poradit co dál? Jedná se 5 reklamaci, mám již nárok na vrácení peněz, ale prodejce se k tomu bohužel nemá.
    Děkuji za jakoukoliv radu.
    Daniela

    Apple 12 – dělá si co chce #50246