Dobrý den, už se pár dní snažím navýšit si iCloud, ale vždy mi to hlásí "kapacitu úložiště na Icloudu nelze v tuto chvíli aktualizovat. Zkuste to znovu později v nastavení". Zkouším to už pár dní a vždy mi to napíše toto. Snažila jsem se navýšit ho i přes počítač, ale když to otevřu na webu, tak vůbec nevidím žádné místo, kde by se dalo navýšit. Mám iPhon SE 2020 se 128GB. Stalo se to také někomu? Nevíte co s tím?
Děkuji
Dobi píše:
Předplacené to předpokládám máte 🙂Ještě jsem s iCloudem za dobu co iPhon mám nic nedělala. Mám tam pouze těch základních 5GB už zaplněných. Ale kartu v apple pay uloženou mám a s placením přes mobil jsem problém nikdy neměla, ale že bych tam něco platila o tom nic nevím.
Nastavení-vaše AppleID-iCloud-spravovat úložiště-změnit tarif úložiště
Dobi píše:
Nastavení-vaše AppleID-iCloud-spravovat úložiště-změnit tarif úložištěPřesně takto postupuji, ale vždy když vyberu tarif a dám tlačítko upgradovat na iCloud+ abych to koupila, tak mi to napíše tu chybu co píši v prvním příspěvku.
A máte nastavené platební údaje?
Nastavení / Apple ID / Platby a doručování?
Adam píše:
A máte nastavené platební údaje?Nastavení / Apple ID / Platby a doručování?
Ano, běžně pomocí těchto údajů platím na internetu
Dobi píše:
Zkuste se odhlásit a přihlásit na iClouduA kde takto lze učinit ? Nikde jsem možnost odhlášení z iCloudu v iPhonu nenašla
Dobi píše:
Nastavení-vaše AppleID a úplně doleTo mi hlásí, že budou odstraněny všechny dokumenty a data uložené na iCloud Drivu. Bojím se, abych odhlášením o vše nepřišla.
Nebylo by lepší řešit přímo s podporou? Chcete platit za jejich službu, tak se snad budou snažit.
Ondraj píše:
Nebylo by lepší řešit přímo s podporou? Chcete platit za jejich službu, tak se snad budou snažit.Asi mi nic jiného nezbyde.