Dobrý den,
na iPh XR mám problém s nahráním nové pk do Walletu, protože mi není doručena sms s kódem. Nepomůže smazání staré pk a nahrání karty nové. Pk má stejné číslo ale jiný CVV kód. Její nahrání nejde dokončit kvůli tomu, že mi není doručena sms s kódem. A nejde mi nastavit ani jiný způsob doručení kódu. Pokus o odinstalaci a nové nahrání apky Wallet byl neúspěšný.
Dotaz v bance nevedl k ničemu, co by problém vyřešilo.
Rád bych věděl v čem je problém, abych věděl jak postupovat, až mi skončí platnost u jiných pk.
Za odpověď na můj dotaz předem děkuji.
S pozdravem
Milan Lev
Tel: 777850085
no, pokud je to nová karta se stejným číslem, jen má jiné CVV a datum platnosti, pak se to dělá jako aktualizace PK, pokud tu kartu máte přímo v profilu k iCloudu, zkuste to tam a teprve potom jděte do wallet.