Někdy od tohoto týdne nejsou u nově přidaných karet možné push notifikace po transakci a s tím související historie u karty ve Wallet. Pozorováno u ČS a ČSOB. Dělá to prosím ještě někomu? U dříve přidaných karet je to OK, jsou tam tlačítka na zap/vyp notifikací.
Zajímavé, po přečtení výše uvedeného příspěvku jsem se podíval do nastavení (karta ČS) a je tam uvedena historie plateb přesně do 11.11.2019. Touto kartou platím i nekolikkrát denně a historie plateb za předchozí dny tam uvedena není.
ZajímavéHmmm, tak podle mě, kdybyste kartu odebral a znovu přidal, udělá Vám to to samé jako mně. Už tam nebude ani možnost historii zapnout. Doufejme, že se jedná o chybu u Apple, kterou opraví. Jinak ČSOB vůbec netuší a hází problém na Apple.
Tak ode dneška už zase historie transakcí funguje.
Já jsem vypozoroval, že pokud platím nákup přes Apple Watch, tak se tento v historii Wallet nepromítne. Pokud platím iPhonem, tak je platba v aplikaci Wallet k nahlédnutí okamžitě po provedení.
Ano, je to tak, u tech Watch to potvrzuje i Apple, ze se to neobjevi v historii.