Zavřít reklamu
  • Samovolné vypínání hovoru #53034

    Zdravím, poslední dobou mne opakovaně obtěžuje samovolné ukončování hovorů na Iphone XS (iOS verze 16.4.1) a to i několikrát za sebou. Samovolně dojde k ukončení hovoru, s hláškou, že hovor selhal. Když zvolím znovu vytočit hovor, číslo je obsazené. Mám pocit, že problém se objevuje stále častěji. Má s tím někdo zkušenost? Je možné, že se jedná o špatné nastavení (telefonu, hovoru, privacy nebo něčeho)? Předem díky za jakékoliv rady.

    Samovolné vypínání hovoru #53316

    Posledni dva mesice se mi deje totez. Iphone 11 Tmobile. Jsem pi vymene zarizeni i simkarty. Mne se tedy zadna hlaska neobjevi, hovor se ukonci.

    Samovolné vypínání hovoru #53357

    Marketa. píše:
    Posledni dva mesice se mi deje totez. Iphone 11 Tmobile. Jsem pi vymene zarizeni i simkarty. Mne se tedy zadna hlaska neobjevi, hovor se ukonci.

    Mám stejný problém, zkouším aktualizaci na 16.6 Iphone 11, mam t-mobile a vodafone a dělá mi to na obou simkartách.

    Samovolné vypínání hovoru #53358

    Zkuste v nastavení - obecné - přenést nebo resetovat - resetovat -obnovit nastavení sítě.

    Pozor smaže všechna známá wifi, tzn bude vyžadováno opětovné přihlášení

    Samovolné vypínání hovoru #53377

    Mám stejný problém. Vždy si všimni, ze je tlačítko reproduktoru bílé, přitom jsem na nic neklikla a hned na to se hovor sam vypne. Docela mě to vytáčí a už nevim, co s tím.

    Samovolné vypínání hovoru #53379

    Telefonování je prahistorická funkce, na to ty dnešní mašiny už nejsou, ty jsou hlavně na internet. Takže už s tím v Applu pomalu přestávají počítat a postupně to omezují, aby tu podporu volání mohli brzy ukončit úplně nebo zpřístupnit jej za měsíční poplatek (dle regionu).

    Samovolné vypínání hovoru #54113

    Ježišmarja to jsou zase názory. Ano, výrobce určitě omezuje volání, hlavní funkci telefonu. Je sice fakt, že volání přes internet je častější i díky tomu, že stale více lidí má data. Ale Apple určitě neblokuje volání ani ho nebude v regionech zpoplatňovat, jelikož Apple nemůže zpoplatnit službu, kterou neposkytujou. Kdyby Apple měl vlastní síť a nabízel simky, tak možná, ale to je šance jako kdyby měl na Prahu spadnout meteorit. Konspirační teoretici 😃

    Co se týče problémů s voláním, nejspíš se někde stala chyba a je lepší zajít si do Applu (resp. u nás třeba do iWantu nebo iStyle) a nechat je, ať se na to podívají. Ať už se vám to líbí nebo ne, XS i 11 už jsou celkem staré zařízení a mohlo něco selhat. Já osobně mám stále doma první SE z roku 2016 a XS a všechno funguje stejně dobře jako na mém aktuálním 13 pro.

Odpověď na: Samovolné vypínání hovoru

celý text

.