Ahoj, poslední 2 dny mě trápí sekání hovorů. Protistrana mě slyší špatně - sekaně, vzorkovaně. Nicméně ja slyším protistranu dobře. Telefon iPhone 13 PRO MAX, operátor Vodafone, iOS 15.4.1. Reset telefonu nepomohl a změna z 5G na 4G také ne. Má někdo také podobný problém, případně řešení? Díky
Otec má iPhone 13 Pro Max, Vodafone a taky ho slyším sekaně. Ovšem trvá to už delší dobu. Já mám iPhone 13 Pro.
Ahoj, problém je nepříjemný, protože když já slyším protistranu dobře, tak by mě nenapadlo, že oni mě neslyší. Bohužel problém je nejspíše na straně operátora, protože podobný problém má i Samsung. U Vodafone jsem chybu nahlásil. Doma mi pomáhají wifi hovory. Snad chybu opraví.
Potvrzuji to samé. Za poslední dny mne každý druhý upozorňuje ze mne špatně slyší, sekaně. Děje se to jen pokud volám z iPhone. Z android telefonu je vše v pořádku.
Koukam, ze stejny problem nemam sam. Druhou stranu slysim dobre, ale oni me sekave a jako robota.
Internetovou sit mam doma postavenou na profi komponenetech a tak vylucuji chybu s wifi pripojenim.
Cely problem jsem vyresil tak, ze jsem wifi hovory zakazal a od te doby me druha strana slysi naprosto super i kdyz mam silu signalu operatora kolem 25-50%.
iPhone 15 pro, operator O2.