Dnes voláno na Vodafone. O problému nevěděli a předali k řešení. Apple podpora také nic neví. Nemám pocit, že by se to nějakým způsobem řešilo. Možná bude leší, když to zahlásí více lidí.
Na Vodafonu a Apple o tom vědí každé 3 dny mi volají a zkoušíme různé možnosti nastavení a podávají info.
Jinak nikdy jsem nepoužíval wifi hovory a měl vyplé VolTe přímo na sim kartě a hovory padali stejně jako když jsem to na zkoušku zapnul.
Mě teda nepomohlo niciPhone 13 Pro 15.1 s T-Moble e-sim + fyzická O2 a vypadával mi T-Mobile po jedné minutě hovoru.
Změna na T-Mobile e-sim na fyzickou a hovory fungují bez problému. Bohužel služební O2 fyzickou za esim nemůžu vyměnit. Na T-Mobile mi řekli že by mělo být opraveno v půlce prosince. Že by iOS 15.2 ? nezkoušel někdo betu ?U iPhone 13 Pro a sítě Vodafone…selže každý hovor průměrně po 7minutach…myslím ze to opraví aktualizace…před aktualizaci na 15.1 bez problému!
Zdravím, Vlastním Iphone 12 pro max nejsem si jistý jestli to zacalo blbnout po aktualizaci 15.1 ale pisete tu o výpadku pri hovorech. Netusim jestli to myslite tim ze to uplne vepadne nebo to jako se to deje me ze po 30s nebo 1min nekdy vubec, slysim volaneho strasne trhane ze mu takrka nejde rozumet zkrátka slysim pismeno z kazdeho jeho druheho slova.
Resim to uz dva tydny. Pada to vetsinou po 2-8 minutach Operator Vodafone s iPhone 13 mini a ted jeste s dalsim iPhone 13. Apple support zkousel kde co (reset site, eSim misto fyzicke Sim, jen LTE bez 5G, reset bez restoru zalohy, diagnostiku apod.). Nejlepsi je cekat na jejich planovany support call. Clovek musi jeste cekat na lince, nez se pripoji lidsky operator a ono za chvili spadne. To bych vrazdil. Kazdopadne sem koupil online jeste eSim t-mobile (iPhone 13 muze mit dve eSim aktivni) a ta drzi vyrazne lepe. Mozna to taky spadlo, ale az treba za 40 minut. Nejsem si jisty, jestli druha strana neco nezmackla.
Puvodne sem mel iPhone 11 Pro Max a ten bezel paradne i s iOS 15.1 public beta.Mám stejný problém poslední týden...iphone 12mini a vodafone. Asi jim bude muset člověk pohrozit přechodem k jinému operátorovi, aby začli opravdu pořádně jednat.
Stejný problém Ip 12 Pro.Většina případů 2 až 4 minuty hovor selhal.Operátor Vodafone.
Už provedeno restart sítě, jiná sim karta.Zajímavé ,že jsou problémy jen u nás. Jo já zapomněl my jsme vlastně ten "specifiký trh".
Dneska mi volali, že se to již řeší s Applem a že se jedná o globální problém Apple v kombinaci s Vodafone.
Dnes jsem opět volal do Vodafonu na základě požadavku, který mi uzavřeli a nedali vědět výsledek. Nicméně výsledek je takový, jak bylo zmíněno výše, problém je na straně Applu a opravu jim potvrdili ve verzi 15.1.1 která má vyjít v následujících několika dnech
Taky mi volala slecna z Vodafonu, ze to resi s Applem a ma to pry vic zemi. Tvrdila, ze to ma neco spolecneho s VoLTE, ale to nemuzu na telefonu vypnout a na "Muj Vodafonu" webu jen vidim, ze sluzba "Wi-Fi volani a VoLTE" je aktivni a neda se to zmenit. Slecna slibila, ze mi to vypne, ale nestalo se
Stejný problém už Cca tyden. Z Vodafonu se mi maji ozvat, dovolat se na Apple podporu, s cekackou je skoro nemožné, při selhání hovoru po 4 minutach. Vyzkoušeno vse možné, naprosto zbytecne, nic nepomaha. iPhone 12, kazdopadne už mě to začíná vytáčet, člověk si opravdu mobil za takové penize nekupuje proto aby musel používat poštovního holuba.