Zdravím,
Chci se zeptat selhávání hovorů u iOS 15 jestli nemáte nějaký tip jak to vyřešit jestli pomůže přechod na eSIM.
Děkuji
Zdravím,
Chci se zeptat selhávání hovorů u iOS 15 jestli nemáte nějaký tip jak to vyřešit jestli pomůže přechod na eSIM.
Děkuji
Pavel píše:
Zdravím,Chci se zeptat selhávání hovorů u iOS 15 jestli nemáte nějaký tip jak to vyřešit jestli pomůže přechod na eSIM.
Děkuji
Nepomůže, mám eSIM a dělá mě to taky, bohužel.
Pepa píše:
Pavel píše:
Zdravím,
Chci se zeptat selhávání hovorů u iOS 15 jestli nemáte nějaký tip jak to vyřešit jestli pomůže přechod na eSIM.
Děkuji
Nepomůže, mám eSIM a dělá mě to taky, bohužel.
Díky za info hold tedy vydržet do další aktualizace
Ahoj,
nezkoušeli jste dát klasickou SIM? Já mám stejný problém - selhávají mi hovory, ale taky jedu na e-sim.
PetrLBC píše:
Ahoj,nezkoušeli jste dát klasickou SIM? Já mám stejný problém - selhávají mi hovory, ale taky jedu na e-sim.
Mám právě klasickou SIM a vypadávají také
Teď se mi to také stalo. iPhone 13 mini iOS 15.1. Vypadla úplně síť. Pomohlo obnovení nastavení sítě.
Tak bohužel obnovení sítě mi nepomohlo. Chtěl jsem zkusit klasickou SIM, ale podle zpráv tady to nemá smysl.
Zkoušel jsem i kompletně smazat a obnovit ze zálohy, ale bohužel, jakmile je 15.1 tak mám smůlu. Je to iPhone 12.
Snad bude brzo jiný systém, předchozí už není podepsán a nedá se na něj přejít 🙁
Tak jsem si nechal poslat novou Simku a provedl Hard reset a hovor stejně vypadl sice po 40min ale vypadl
Ještě jsem dnes volal i do Vodafonu a do Apple a prý o ničem nikdo neví a žádné hlášení tam nemají prý.
Mě to bohužel vypadává po cca 30-60 sec ... zajímavé je, že když zavolám zpátky, tak to většinou vydrží.
Zkusím dnes opět kontaktovat T-mobile a uvidíme.
Nemáte někdo představu, kdy vyjde nový iOS?
Pokud máte někdo tento problém s vypadáváním hovorů, a to ve spojení s iP12(Pro), tak by se mohlo jednat o tento servisní program Apple, na který se vztahuje bezplatná oprava, popř. výměna.
https://support.apple.com/cs-cz/iphone-12-and-iphone-12-pro-service-program-for-no-sound-issues
Já tedy 12 Pro mám, a tento problém "zatím" nepozoruji (ťuk-ťuk-ťuk) 🙂
RoSch píše:
Pokud máte někdo tento problém s vypadáváním hovorů, a to ve spojení s iP12(Pro), tak by se mohlo jednat o tento servisní program Apple, na který se vztahuje bezplatná oprava, popř. výměna.https://support.apple.com/cs-cz/iphone-12-and-iphone-12-pro-service-program-for-no-sound-issues
Já tedy 12 Pro mám, a tento problém "zatím" nepozoruji (ťuk-ťuk-ťuk) 🙂
Jaký máš iOS ty ?
Jako že najednou teď všem po aktulizaci nastala tato chyba? U toho servisního programu myslím že hovor pokračuje jen člověk neslyší.
Ale tady to přímo napíše hovor selhal a děje se to i na iPhonech 13
Pavel píše:
Jaký máš iOS ty ?
Jako že najednou teď všem po aktulizaci nastala tato chyba? U toho servisního programu myslím že hovor pokračuje jen člověk neslyší.
Ale tady to přímo napíše hovor selhal a děje se to i na iPhonech 13
Mám 15.1 ... klasická nanoSIM + eSIM (služební + soukromé), obojí operátor O2 Family 😉
Tak jsem to dal dnes na reklamaci do iWantu a uvidíme. Přijímací technik tedy tvrdil, že závada, na kterou je svolávací akce viz výše, se projevuje jinak, ale uvidíme.