... no, protože programátory fakt nenapadlo, že si někdo na jedno AiD připojí několik telefonů různých lidí. AiD je prostě osobní údaj, stejně jako telefonní číslo, když ho máte na více zařízeních, "propisují se určité věci" na všechna zařízení. Zkuste to udělat s Google účtem a bude to úplně stejné. Nestěžujte si tedy na programátory, když se chováte zcela iracionálně, nelogicky a ve svém důsledku i velmi nebezpečně.
Zdravím, řeším stejný problém teďka, využila jsem můj starý iPhone pro pracovní SIM kartu, určitě pro to nechci zřizovat nové samostatné ID a vše se mi propojuje, stejně jak píšete
Snad na to někdo přijde, jak to rozdělit 😉Ahoj, řešil jsme podobný problém, na dvou iPhonech (jeden soukromý, jeden pracovní) vždy příchozí volání na obou číslech, také na Macbooku ad. Na těch telefonech jsem potom působil zmatky, protože jsem ze soukromého čísla volal těm, kteří mi volali na pracovní atd.
V NASTAVENÍ jděte do menu TELEFON / HOVORY a je to položka NA OSTATNÍCH ZAŘÍZENÍCH, zde vypnout nebo vhodněji nastavit, kam se mají příchozí hovory směrovat a je to. Alespoň můj problém jsem tím vyřešil.
Tak snad to pomůže.
Martin