Dobrý den, obracím se sem s výše uvedeným problémem. V minulosti když byl aktuální Iphone 7 na trhu, při používání zpráv, když jsem chtěl nahrát hlasovou zprávu, telefon napsal hlášku ,, že je nutno povolit zprávám přístup k mikrofonu, v nastavení, atd atd ... Je to sice poměrně starý ,, problém " , nicméně jsem byl doma nařknut, že jsem v tom kecal, sice nejsem úplný letový inženýr, ale vím co jsem viděl a četl 🙂 A mám to dodnes na talíři, bohužel, takže už se zde jedná o takovou recesi, jestli je toto možné a jestli se s tím někdo nesetkal taky, rád bych už toto nekonečné téma totiž jednou provždy ukončil. Předem děkuji za všechny reakce, nebo odpovědi. Děkuji Martin
Jasně, při prvním použití tě to požádá o povolení, stejně jako když si nainstaluješ aplikaci která k fungování vyžaduje mikrofon - požádá o povolení.
To si nemyslim. Nejde o klasickou app, ale nastaveni od vyroby. Tohle menit nejde jako nejde menit trebas vypnuti emotikon.
Děkuji za reakci, počkám ještě, jestli zareaguje někdo jiný, přeci jen více hlav, více rozumu 🙂 A ještě bych mohl být ,, napaden “ že jsem si odepsal sám 😀
Děkuji za reakci, nicméně se bavíme o době cca 3roky zpátky. A tak nějak vím co jsem viděl, pokud jsem chtěl použít v sms nahrávání hlasové zprávy. Telefon jsem měl krátkou dobu a nový, nepamatuji se již, jak se zmiňovaná věc vyřešila, jestli jsem povolil přístup k mikrofonu, nebo jsem dělal aktualizaci IOS
Tak s tím se ještě nesetkal. V nastavení nic takového není. Takže mi nedává smysl, že by to chtělo nejdřív povolit.
Ano, vím že tam nic takového momentálně není. Psal jsem, že je to cca 3roky zpět. Bude to chtít spíše nějakého pamětníka 😀
samozřejmě, že to chtělo povolit, ale to byste si na obrazovce telefonu museli číst, co vlastně povolujete. V nastaveních to samozřejmě je, je to totiž "nastavení soukromí"
https://istyle.cz/blog/7-nastaveni-pro-ochranu-soukromi-ktera-byste-meli-na-iphonu-zapnout