Ahoj. Od začátku mám v App storu uvedenou zemi Californii, tedy USA účet. Chtěl bych ho ale změnit na CZ a občas i něco nakoupit. Postupoval jsem podle návodu jak v iTunes tak v iphonu, kde je zapotřebí zadat platební kartu. Kartu mám VISA od České Spořitelny, internetový platby používám, ale vždy mi to kartu odmítne, je snad přechod z USA na CZ problém? Díky za rady..
To sa nedá spraviť, musíš vytvoriť nový CZ účet.. a ten spojiť s CZ kartou. 🙂 každý účet je viazaný na krajinu a nedá sa prepojiť s inou krajinou (keby sa dalo, tak by si stratil nakúpené položky z US, neprešlo by to do SK AppStore ako nákup)
Ahá. To jsem myslel že to jde...když jsem našel možnost že změna země jde, ale právě je pak potřeba vyplnit platební kartu pro ověření..
Tak hold založím nový.
Díky 🙂Samozrejme, že to ide zmeniť, skús cez iTunes ak máš v iPhone problém. Akurát prechodom na iný región prídeš o nakúpené aplikácie.
Jenom drobná korekce k té "ztrátě aplikací". Nikdo vám ty aplikace nevezme, jsou vaše a vždy budou a pokud si je z toho telefonu / tabletu nesmažete, tak je můžete dále i používat. Problém je s aktualizacemi, protože ten CZ účet si nesáhne na ten US účet a tak neví jaké aplikace jste si kdy koupil a tak je neumí aktualizovat. Stejný problém vznikne při přeinstalaci, kdy prostě vám obnoví aplikace pouze z daného účtu. Podle mě je to v době přesunu lidí z jedné země do druhé dost velký anachronismus a netýká se jenom Apple.
Aplikace jsou mi teď jedno, protože jsem zatím žádný nenakoupil, mám jen free..
Zadat kartu i změnit zemi jsou zkoušel jen v iphonu tak v itunes a po každé mi to odmítlo.
Tak jsem právě nevěděl jestli je problém s kartou, nebo že zadávám českou kartu do USA učtuV Itunes dám zobrazit můj účet.
Kde fakturační adresa je moje skutečná, ale country/region je United states.
Dám tedy změnit country/region kde vyberu ČR, pak chci zadat přesněji adresu + číslo karty a vyhodí mi to: your payment method was declined. Please enter valid payment method information.
Zkoušel jsem založit i CZ účet a to samý..Jenom taková drobnost. Má ta vaše karta zapnuté platby na internetu? On si totiž Apple udělá hned testovací platbu a pokud by jste ty platby neměl povoleny, tak dojde k zamítnutí a tím pádem odmítnutí karty coby platební metody.
Ano, platby přes internet zapnuté jsou, normálně používám.
Tak..nakonec to opravdu bylo těmi internetovými platbami..limit byl nastaven na 0.
Změnu regionu se mi podařilo změnit, nic z účtu se mi zatím nestrhlo (zatím?)
Ale teď mám app store částku u aplikačí v eurech, to je normální?
Jeste me tak napadlo.
Ios mam 9.3.1 aktualizace mi ale uz nabizi 9.3.3.
Tim by to ale vliv mit nemelo, ne?Ahojte
Mam podobný problém ako Punit
Mam Apple ID vytvorené a nastavené na Holandsku kreditnu kartu. Chcel som si ucet zmenit a nastavit na Slovesnku kreditnu kartu. No ako som sa docital nepojde to. Musim si teda vytvorit noví Apple ID ? Momentálne mam len Mac (som cakatel na iphone 7 plus)
Ked si teda budem novy iphone nastavovat na nove Apple ID co to bude znamenat pre ostatne moje data zo stareho uctu ?Pujdeš do Nastavení > iTunes a App Store > Klikni na Apple ID > A pak to skus nějak