Zdravím, chtěl bych se zeptat jestli mi dokážete poradit ohledně ročního předplatného aplikace na Apple Store které bych chtěl zrušit.
Zapomněl jsem před vypršením zkušební doby zrušit roční předplatné, protože jsem zjistil že aplikaci nemám jak využívat.
Proto bych se chtěl zeptat, jestli se dá předplatné zrušit, s tím že by se mi za těch par dnů po zkušební době započítal jeden měsíc a zbylých 11 měsíců by mi bylo vráceno. Psal jsem na Support vývojářům cca před týdnem ale odpověď pořad nepřišla.
Pokud se ozvete tak předem dekuju, hodně mi to pomůže 😅
V nastavení - icloud - předplatná - rozkliknout danou službu a zrušit, jestli jde o službu př. Runtastic pro, tak já jí rušil po stržení platby cca měsíc po přes mail na podpoře Runtasticu a platbu mi vrátili.
Bohužel v nastaveni takovou možnost nemám
Omlouvám se, myslel jsem, že v tomto nastavení zjistíš o jaké předplatné jde a potom v aplikaci nebo přes podporu aplikace nebo web předplatné zrušíš.
Díky za ochotu Mikael, už je problém vyřešen přes podporu 🙂
kdyby měl někdo stejný problém tak se stačí někde v aplikace Podpora proklikat, zvolit že chcete refund a popsat problem ( psal jsem anglicky a odpoved prisla taky v anglictine, ale mozna vas presmeruji na cechy kdyz budete psat cesky).
Telefonicka podpora je celkem useless, sice umim plynne anglicky, kazdopadne mi volali z Irska a nevim jestli bych neplatil poplatky za zahranicni hovor, takze je asi lepsi napsat a pockat nez prijde email do 48h s odpovedi(mě odepsali asi po 6hodinach)