Zdravím, máme takový problém s iCloudem. Chtěl jsem do aplikace domácnost (HomeKit) přidat nového člena domácnosti který má Apple ID které mu i jeho iPhone ukazuje jako Apple ID. iCloud je u tohoto účtu aktivní a lze používat i e-mail @icloud.com. Bohužel při přidávání člena do domácnosti mi to vždy vyhodí chybu: "Uživatele se nepodařilo pozvat, protože toto Apple ID není zaregistrované na iCloudu". Stejný problém je i při výběru uživatele s jeho e-mailem @icloud.com Už z toho mám celkem nervy a nevím co s tím... Poradíte? Díky
Doporučení smazat a znovu zadat všechny účty se kterými to sdílím. Po informaci, že není koho smazat protože se nepodařilo ani nikoho přidat nevědí řešení.
Našel jsem v angličtině pár podobných problémů a i jejich postupy (smazání celé domácnosti, odebrání iCloud účtů z IP a přidání znovu) ale nic nezabralo.
Zeptám se možná blbě, ale do aplikace domácnost jde přidat uživatele? Nejedná se o rodinné sdílení?
Zkoušel jste postupovat podle https://support.apple.com/cs-cz/HT204893, být na stejné (domácí) síti nebo zkusit nastavit domácí centrum?
bartama píše:
Doporučení smazat a znovu zadat všechny účty se kterými to sdílím. Po informaci, že není koho smazat protože se nepodařilo ani nikoho přidat nevědí řešení.Našel jsem v angličtině pár podobných problémů a i jejich postupy (smazání celé domácnosti, odebrání iCloud účtů z IP a přidání znovu) ale nic nezabralo.
Po aktualizaci na 11.2.1 se ti problém pravděpodobně vyřeší 😉 https://www.letemsvetemapplem.eu/2017/12/13/apple-vydal-ios-11-2-1-s-obnovenym-vzdalenym-pristupem-k-homekitu/
Tady je i changelog: https://jablickar.cz/apple-vydal-ios-11-2-1-obsahuje-hotfix-pro-sdileni-obsahu/
Jak psal RoSch - aktualizací 11.2.1 vyřešno 🙂
Díky za snahu (těžko se něco takovýho řeší, když je to chyba Apple...) 😆