Při nainstalování této aktualizace mě nikdo při hovoru neslyši.Mikrofon jsem vyzkoušel přes diktafon a je v pořádku. Neví někdo co se dá dělat?A nebo jak se vrátit ke stavu 11.0.2. Děkuji za odpověď
Ahoj Honzikk,
podle toho co popisuješ to vypadá na SW problém. Downgrade je zatím možné udělat na verzi 11.0.1, ale otázka je, zda máš udělalanou zálohu v iTunes v původní verzi na kterou by ses chtěl vrátit, nebo zda máš zálohu v iCloudu, aby jsi o všechno nepřišel...Než se rozhodneš pro downgrade doporučil bych ještě drobné úpravy, které nestojí tolik času a práce.
- Nastavení - Obecné - Obnovit - Obnovit nastavení sítě (obnoví všechny sítě včetně Wifi, takže zapomene uložené a spárované sítě!)
- Nastavení - Mobilní data - Volby dat - Zapnout LTE - a zde zvolit Pouze data.
V případě, že by ti nic z tohoto nepomohlo, můžeme potom zkusit radikálnější řešení v podobě downgradu iOS.
Jen se ještě zeptám o jaký model iPhonu se jedná? Protože iPhone SE dost zlobí co se týče mikrofónu. Popřípadě, nezakoupil jsi nějaký nový kryt, který teď nějak nešikovně brání správnému fungování mikrofónu (ano i takový případ tu již byl)?
Honzikk píše:
Při nainstalování této aktualizace mě nikdo při hovoru neslyši.Mikrofon jsem vyzkoušel přes diktafon a je v pořádku.
Neví někdo co se dá dělat?A nebo jak se vrátit ke stavu 11.0.2.
Děkuji za odpověď