Zdravím, Před několika dny jsem si nainstaloval iO S11 podle tohoto návodu Dnes jsem se rozhodl vrátit se na iOS 10. Stáhnul jsem si iOS 10.3.2 z této stránky Dělal jsem vše podle tohoto návodu: Pak na mě vybaflo logo iTunes společně s kabelem a nahoře text support.apple.com/iphone/restore Tak jsem dal na iTunes aktualizovat a nepomoho, zkoušel jsem to 2x i s restartem počítače, mobilu. Pak jsem dal obnovit a stále to nejde, ani software od iTunes, ani z ipsw.me prostě stále mi to po "aktualizaci" nebo "obnovení" hodí zpátky do tohoto loga. Nevíte někdo prosím, jak ten mobil zprovozním? Dost mě to štve a potřeboval bych to opravdu dneska. Jsem si jist, že jsem nikde chybu udělat nemohl. Žádná chyba se nezobrazí, pouze toto : Moc děkuji za rady.
Ahoj, nejsem žádný odborník a netroufám si moc radit ale taky se mi podobná věc stala.Existují programy,které dokáží přepnout iPhone z recovery modu do normálního režimu jako například http://www.tenorshare.net/ads/reiboot/recoverymode.html?gclid=CjwKEAjw-LLKBRCdhqmwtYmX93kSJAAORDM6yujlm_bxJbLM1nSm2VDYnw-igUd1tCWk_eFWw5-cFhoCA-Pw_wcB . A z vlastního experimentování jsem poznal ,že pokud chci obnovit telefon tak je taky důležité mít poslední verzy iTunes.
Ani DFU režim nepomohl, zkouším tedy ten program co jsi mi poslal, ale podle mě po stažení na mě vylítne, že musím mít premium .....
Toto vypadá dobře : http://www.tenorshare.net/guide/fix-iphone-stuck-in-recovery-mode.html
O placení nic, když vyzkouším už to chce zaplatit......
Ani v DFU režimu nejde iPhone obnovit.
Tak jsem našel ReiBoot ve starší verzi, dal jsem Exit recovery, obrazovka zčernala ale zase se tam ukázalo iTunes... prostě se toho nezbavím...
Nevím co k tomu říct , snad jen zkusit odinstalovat iTunes z windows smazat všechny šložky iTunes v Program Files a taky v Documents and Settings,udělat čistou instalaci poslední verze itunes a zkusit to znovu. Ale to jen s velkým možná ,že se to povede.