Minulý rok sem koupil Iphone 13 z obchodu Elektrodomecek.cz ,telefon byl original zabalený a ve folii.
Bohužel po nějaké době na telefonu začala vyskakovat hláška že v telefonu není originální baterie.
Řešil sem to s podporou Aplle (roční záruka u nich)
Telefon byl 2x ve Zlínské pobočce a jednou v Ostravské kde byl celý měsíc, samozřejmě hromada keců že sem to nekoupil příjmo v Apple atd.
Po několika měsících se začal opět vypínat a píše stejnou chybu s baterií.
Ve Zlíně udájně při druhé reklamaci ta baterie byla vyměněna, ale chyba vyskakuje stále. Blbé je že někdy telefon funguje dva měsíce v pohodě a pak příjde den kdy se telefon 5x za den vypne. Z 60% baterie po vypnutí naskočí že má telefon jen 5% baterie.
Samozřejmě v applu mi vždy u reklamace napsali že reklamace nebyla přijmuta, takže ani nemám nárok na vrácení peněz.
Jak postupovat dále? Reklamovat u prodavače ?
- Fórum ‚Hardware‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.