Dobrý den, mám asi měsíc iPhone SE a v poslední době se mi už 3x stalo, že iPhone v zhasnutém stavu nereagoval na stisknutí Power Button. Když jsem stisknutí opakoval, tak už zareagoval a ve všech případech byla poté zamykací obrazovka "buglá". To samé se mi jednou stalo, když jsem se pokoušel iPhone odemknout Home Buttonem. Možná i proto jsem přisuzoval tento problém softwaru, ale dnes mi opět iPhone na stisknutí nereagoval a zamykací obrazovka byla poté naprosto v pořádku. Může to být nějaký systémový glitch, nebo je to podle vás na reklamaci? Reklamace se mi pochopitelně řešit moc nechce, už jen kvůli té myšlence, že bych se měl se svým iPhonem na nějaký čas rozloučit. Předem moc děkuji za radu.
Prostě bug, je třeba se tím proklikat, teda tak to dělám já :D, jinak můžeš zkusit reinstalaci, ale nemyslím, že to bude mít valný smysl, hlavně kvůli nekomfortu při reinstalaci.
raskavil píše:
Prostě bug, je třeba se tím proklikat, teda tak to dělám já :D, jinak můžeš zkusit reinstalaci, ale nemyslím, že to bude mít valný smysl, hlavně kvůli nekomfortu při reinstalaci.To by se mi teda ulevilo. 😀 Jako je fakt, že ty bugy se alespoň u mě vyskytují docela často.. Občas se mi třeba stane, že při telefonování mi to úplně deaktivuje data atd.. 😀
Vypnutí dat během hovoru není bug. To se stává všem, i mě na mém 6S. Prostě asi není možné telefonovat a zároveň mít zaplé data, wifi ale při hovoru funguje.
To se mi ulevilo. Jinak ohledně Home Buttonu mám ještě jeden problém. Občas když na něj jenom přiložím prst, tak mám pocit, jakoby byl uvolněný a někdy to udělá i takový zvuk prasknutí. Nevím jestli je to na reklamaci, ale koukal jsem, že je to asi celkem běžný.
Pokud se ti s tím něco nezdá, nikdo ti neurve hlavu když s tím zajdeš. IPhone není levná záležitost a jakákoli sebemenší "oprava" se může nafouknout na pěkně tučnou částku. Nejlepší bude když se záručákem zajdeš za prodejcem a budeš požadovat záruční opravu/výměnu. Neříkej hlavně, že se ti to jen zdá.. že nevíš, oni ti řeknou že je vše OK.. Ani náhodou, prostě tam musíš přijít s tím, že si našel závadu. Vlastní zkušenost..
Radek píše:
Pokud se ti s tím něco nezdá, nikdo ti neurve hlavu když s tím zajdeš. IPhone není levná záležitost a jakákoli sebemenší "oprava" se může nafouknout na pěkně tučnou částku. Nejlepší bude když se záručákem zajdeš za prodejcem a budeš požadovat záruční opravu/výměnu. Neříkej hlavně, že se ti to jen zdá.. že nevíš, oni ti řeknou že je vše OK.. Ani náhodou, prostě tam musíš přijít s tím, že si našel závadu. Vlastní zkušenost..Telefon je kupovaný u T-mobilu, takže to bohužel není úplně ideální servis, ale pokud jsem to dobře pochopil, tak mám do půl roku od koupě nárok na výměnu kus za kus/odstoupení od smlouvy. Je to pravda?
TroXik píše:
Radek píše:
Pokud se ti s tím něco nezdá, nikdo ti neurve hlavu když s tím zajdeš. IPhone není levná záležitost a jakákoli sebemenší "oprava" se může nafouknout na pěkně tučnou částku. Nejlepší bude když se záručákem zajdeš za prodejcem a budeš požadovat záruční opravu/výměnu. Neříkej hlavně, že se ti to jen zdá.. že nevíš, oni ti řeknou že je vše OK.. Ani náhodou, prostě tam musíš přijít s tím, že si našel závadu. Vlastní zkušenost..Telefon je kupovaný u T-mobilu, takže to bohužel není úplně ideální servis, ale pokud jsem to dobře pochopil, tak mám do půl roku od koupě nárok na výměnu kus za kus/odstoupení od smlouvy. Je to pravda?
Osobně jsem u T-Mobilu nikdy nebyl, ale určitě to budeš mít ve smlouvě. Ze zákona máš 14 dní od zakoupení právo vrátit zboží, v původním stavu, bez udání důvodu. Servisu T-Mobilu se neboj, pokud je telefon nový, první rok platí záruka od Applu, tudíž můžeš klidně telefon přinést se záručákem do servisu Applu a měli by ti jej opravit. Ještě předtím si ale na jejich webu zkontroluj, jestli na právě tvůj telefon stále platí Apple záruka. Zadáš tam IMEI tvého iPhonu a ono ti to obratem vyhodí, jestli ti na něj platí záruka od Applu 😉
Radek píše:
TroXik píše:
Radek píše:
Pokud se ti s tím něco nezdá, nikdo ti neurve hlavu když s tím zajdeš. IPhone není levná záležitost a jakákoli sebemenší "oprava" se může nafouknout na pěkně tučnou částku. Nejlepší bude když se záručákem zajdeš za prodejcem a budeš požadovat záruční opravu/výměnu. Neříkej hlavně, že se ti to jen zdá.. že nevíš, oni ti řeknou že je vše OK.. Ani náhodou, prostě tam musíš přijít s tím, že si našel závadu. Vlastní zkušenost..Telefon je kupovaný u T-mobilu, takže to bohužel není úplně ideální servis, ale pokud jsem to dobře pochopil, tak mám do půl roku od koupě nárok na výměnu kus za kus/odstoupení od smlouvy. Je to pravda?
Osobně jsem u T-Mobilu nikdy nebyl, ale určitě to budeš mít ve smlouvě. Ze zákona máš 14 dní od zakoupení právo vrátit zboží, v původním stavu, bez udání důvodu. Servisu T-Mobilu se neboj, pokud je telefon nový, první rok platí záruka od Applu, tudíž můžeš klidně telefon přinést se záručákem do servisu Applu a měli by ti jej opravit. Ještě předtím si ale na jejich webu zkontroluj, jestli na právě tvůj telefon stále platí Apple záruka. Zadáš tam IMEI tvého iPhonu a ono ti to obratem vyhodí, jestli ti na něj platí záruka od Applu 😉
Ze zákona je možnost odstoupit od kupní smlouvy během 14 dní pouze v Eshopu v normálním obchodě to neplatí. V případě projevení závady během 6ti měsíců od koupě je uživatel oprávněn žádat o výměnu za nový bezvadný kus. Ale musí si o to zažádat při příjmu do Reklamace.
Mal som ten isty problem s home buttonom pred cca mesiacom a tiez mam iphone z tmobilu. Kedze bol este v rocnej zaruke v ramci apple tak som ho poslal na reklamaciu ale nie cez tmobile ale rovno autorizovanemu servisnemu stredisku v ramci apple a oni mi iphone vyreklamovali tym ze som dostal novy kus. A tiez som mal problem iba s homu button ze tak jemne praskal ci ouká ked som ho stlacil a prisiel mi uvolneny.... kazdopadne ked zaplatim tolko penazi za taky telefon tak nechcem ani aby sa mi diali take veci s home button.
- Fórum ‚Hardware‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.