Dobrý den , Koupil jsem si iPhone 6s , ale ne oficiálně u apple store. Je to lokální obchod , nicméně mi paní řekla že na telefon je záruka 2 roky u nich a rok u apple .Zjistil jsem závadu na displeji ( trosku tmavé skvrny na bílém pozadí , špatně postřehnutelné ale při prohlížení to vadí ) Otázka zní jak postupovat ? Mam telefon odnést s papíry do nějakého apple servisu ? Nebo jak mam postupovat ,pokud chci řešit reklamaci u apple a ne u lokálního prodejce ? Jak potom ta reklamace probíha, mají také 30 dní? Děkuji za odpověď , je to me první apple zařízení takže jsem nováček .
Podle OZ musis uplatnit zavadu nejdriv u prodejce. Pokud ma v kupni smlouve uvedeno, ze opravy zajistuje autorizovany servis, tak do servisu. Pokud pujdes rovnou do servisu a ten nebude mit s prodejcem smlouvu, tak tu opravu nejspis zaplatis. Takze byt tebou, jdu nejdriv za prodejcem. A zaruka je 2 roky.
I přes to ze mi paní řekla ze první rok mam řešit reklamace přes apple ?
Najed na stranky Applu, zadej tvoje IMEI a pokud ti napise, ze je v zaruce, normalne muzes zajit do "Applu". Kupoval jsem 2 roky zpět 5S v o2 a v iWantu s tim nebyl problém - samozřejmě v té roční mezinárodní záruce Applu.
btw: o2 ma také smlouvu jen s britexem.
Ten první rok pres Apple muzes, ale zjisti si, zda mobil maji v databázi. Pokud ne, do obchodu. A zaruka je v kazdem pripade dvouleta od pocatku prodeje.
Z.
- Fórum ‚Hardware‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.