Zdravím, Máte niekto skúsenosti alebo mi viete povedať či dostanem pri reklamácii v ORANGE novú 2ročnu záruku pri výmene zariadenia, ako to je napríklad v NAY, alebo ALZA ?
Nikde nedostanes novu 2-rocnu zaruku pretoze sa vzdy jedna o vymenu "swap" modulu cize aj ked dostanes novy kus tak sa v podstate jedna o opravu.
Nova dvojrocna sa dava iba na pristroj ktory bol tri krat reklamovany s tou istou neopravitelnou chybou a dostanes novy originalne zabaleny kus.To nieje celkom pravda, z osobnej skúsenosti viem (nebola jedna) že v NAY a ALZA po reklamácii a zaslaní nového zariadenia, bolo tam napísane SWAP, ale zariadenie vždy prišlo zabalené vo fólii. Samozrejme bola predĺžená záruka a to od prevzatia zariadenia na ďalšie 2 roky. Spotrebiteľ ma právo aj odstúpiť od tovaru ak mu bola reklamácia uznaná a prišlo nové zariadenie, s tým som sa stretol osobne tiež, čiže hneď po uznaní reklamácie nasledovalo odstúpenie od zmluvy a vrátenie plnej sumy.
Preto by som rad vedel či to funguje aj v ORANGE kedže je tiež oficiálny predajca AppleOdkial si si isty ze si dostal na swap telefon 24 mesacnu zaruku? Mas to niekde jasne napisane na papieri? Vies preco je v reklamacnom protokole uvedene " vymena swap modulu"? Prave preto aby tu novu dvojrocnu zaruku nemuseli davat.
Zaruka je vzdy predlzena iba o dni ked bol telefon v servise a keby si aj dostal co neverim novu zaruku tak v alze aj v nay pracuju hlupaci pretoze ten trik so swapom im umoznuje aby novu zaruku davat nemuseli.
- Fórum ‚Hardware‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.