Telefon mám něco přes 3 měsíce (cca 100 dní) nový XS 64 GB. Nejprve mi skočil na 99% relativně brzy, pak rychle na 98 %. Po 2 měsících asi 97 %, včera rovnou 95 %. Nehraju hry (telefon nikdy nebyl pořádně zahřátý), nenechávám na slunci apod., na nabíječku dávám většisnou kolem 20-30 %, nabíjím přes noc. Párkrát šel na cca 10 %. Nabíjím ale v podstatě 1x za 2 dny, protože v práci používám pracovní tel. a na soukromém skoro nejsem.
Předchozí iphony jsem nabíjel běžně od 1% (4S) příp. od 5-10% a baterka vždy vydržela v klidu min. 2 roky.
Osobně mě to teď neomezuje, ale bude se to horšit a nechci odkládat reklamaci, protože ta baterka je očividně vadná. Chci to jít reklamovat co nejdříve a nehodlám si nechat vnutit názor, že 5 % po 3 měsících opatrného používání a cca 60 nabíjecích cyklech je u takhle drahého telefonu normální. Pokud by to tak šlo dále budu do roka na Applem proklamovaných 80 %, kdy je baterie zralá na výměnu (toto však má nastat po 500 nabíjecích cyklech).
Akorát nevím, jestli v takovém případě telefony celé vyměňují nebo mění jen baterku. Přeci jen je to utěsněný telefon a fakt se díky servisu nechci o utěsnění z výroby připravit. Nevěřím moc, že to při opravě utěsní tak jak ve výrobě.