Zdravim. Chcela by som sa opýtať, či by ste mi nevedeli nejako poradiť ako ďalej postupovať. Po aktualizácii na iOS 12 mi zariadenie odpojilo kreditnú kartu. Problém mám však s tým, že mi ju nejde znova prihlásiť. Skrz to mi taktiež nefungujú aktualizácie apps v store. Neviem ako mám tento problém ďalej riešiť.
Viktoria píše:
Zdravim. Chcela by som sa opýtať, či by ste mi nevedeli nejako poradiť ako ďalej postupovať. Po aktualizácii na iOS 12 mi zariadenie odpojilo kreditnú kartu. Problém mám však s tým, že mi ju nejde znova prihlásiť. Skrz to mi taktiež nefungujú aktualizácie apps v store. Neviem ako mám tento problém ďalej riešiť.já bych zkusil vymazání a nové nastavení karty přes počítač přímo na iCloudu.
- Fórum ‚Hardware‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.