Dobrý den, mám takový problém minulý týden konkrétně 25.6 mi přišel nový iPhone 7 Plus jestli to pomůže tak je silver ve 128 gb verzi. S telefonem nebyl žádný problém. Až jak ve Čtvrtek 28.6 jsem z něho poprvé volala a zjistila jsem, že mě druhá strana hrozně blbe slyší, a že je to takové nekvalitní a jako kdyby tlumené. Zkoušela jsem cokoliv držet jinak mobil volat bez kryty volat i když je vypnutý bluetooth a nic. A tak jsem zkusila nahrát videa a zvuk byl perfektní a nebo poslat někomu hlasovou zprávu a taky, všechno v pořádku nebo i volat přes messenger a všechno v pořádku, ale jak volám před síť prostě to nejde a je to nekvalitní ale když mám sluchátka je to v pořádku. A tak jsem šla do T-mobile vyměnil simku a následně jsem zkusila zavolat a to bylo špatné tak jsem zkusila hard resset a 1 hovor byl super kvalitní, ale ty další už ne. Nevíte si někdo s tím rady? Na netu jsem četla že je to docela dost časté u 7ček, ale nikde jsem nenašla jak to vyřešit nechce se mi ho posílat na reklamaci protože ho mám sotva týden a je tam 2 měsíční reklamační lhůta a já si novej mobil koupila hlavně kvůli prázdninám. Jsem fakt bezradná budu ráda, za jakoukoliv radu. Předem děkuji
Ahoj, pravdepodobne sa jedná o výrobnú chybu, avšak tú vedia odstrániť jedine v servise. Nakoľko máš mobil cca týždeň, skús sa spýtať na dĺžku opravy napr. v autorizáku http://www.ceskyservis.cz , nemusíš čakať až dva mesiace 😉
- Fórum ‚Hardware‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.