Zdravím. Jsem úplný nováček. Mám problém s aktualizaci aplikace. Neustále mi na hlavní ploše svítí u obchodu jednička. Aplikace, která zřejmě aktualizaci chce, je smazaná. Teda nevím, jestli úplně. Stále ji mám v zakoupenych, ale na cloudu. Nemůžu se ji zbavit a fakt mě ta jednička irituje . Diky za rady
Zkoušela, ale i když predtim byla free, teď už to chce platbu, takže jsem to nedokoncila
No, napadá mě zkusit koupitsi ji a hned ji smazat. Potom si nechat vrátit peníze. Hard reset jsi zkoušela?
Tak to budu muset vykoumat, jak funguje vracení peněz. A hard reset jsem nezkousela. Jako antitalent se přiznám, ze ani nevím jak.
zkus otevrit obchod (ikona App Store), a 10x klukni na tlacitko Aktualizace. mela by probehnout aktualizace stranky.
mohlo by to pomoci.ElvisEK píše:
zkus otevrit obchod (ikona App Store), a 10x klukni na tlacitko Aktualizace. mela by probehnout aktualizace stranky.
mohlo by to pomoci.Díky, to vypadá nadejně. Sice jednička svítí dal, ale přidala se mi tam další aktualizace. Takže uvidím ráno, až se dostanu k Wi-Fi.
Tak problém číslo 2. Nezaktualizuji ani nestahnu žádnou appku bez platby. Chce to aktualizaci YouTube, nikde není uvedena žádná částka, ale peníze z úctu se mi snaží strhnout. Jelikož mám mám v bankovnictví limit pro internetové platby 0, tak mě to dal nepusti. Kde je chyba?
nekupovala jsi nejakou appku u ktere platba neprobehla?
system ti nedovoli provest zadnou aktualizaci, dokud nedobehne predchozi platebni proces.podivej se pres iTunes podle navodu zde: https://support.apple.com/en-us/HT203005
ElvisEK píše:
nekupovala jsi nejakou appku u ktere platba neprobehla?
system ti nedovoli provest zadnou aktualizaci, dokud nedobehne predchozi platebni proces.podivej se pres iTunes podle navodu zde: https://support.apple.com/en-us/HT203005
Povolila jsem limit, nic se nestrhlo, mužu dal nakupovat i aktualizovat a jednička je pryč. Takže paráda. Díky moc za radu 😉
- Fórum ‚Hardware‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.