Ahoj, u mého 6S se objevil takový problém, cca jednou denně při zvyšování nebo snižování hlasitosti se mi zasekne tlačítko a na displeji se mi neustále zobrazuje takové to dialogové okno s úrovněma hlasitosti. Chci se zeptat, jestli když reklamuju u nějakého oficiáního servisu (ceskyservis např.), tak jestli si tím zruším tu záruku u Vodafone? Protože u operátora se čeká podstatně déle na vyřízení reklamace. Díky za odpovědi.
Nemyslím si, že Ti to vyreklamujú.. Robil my to iPhone 4S, 5S, 6 Plus a aj teraz 6S Plus, dokonca teraz sa to deje aj s hlasitosťou smerom dole predtým len nahlas, po reštarte sa to odseklo.. Nebude to asi HW problém, ale SW.. A nemyslím si, že len ja mám také šťastie že som vychytal 4 zariadenia s tou istou chybou.. 🙂
zaruku mas ze zakona, ta se pouziti autorizovaneho servisu neruší. normalne bych to tam zanesl a uvidis, co ti reknou.
- Fórum ‚Hardware‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.