Ahoj, během noci jsem aktualizoval iPhone 7 na iOS 11.0.3 (15A432). Když někomu volám, nebo volá někdo mě, já ho slyším, on mě ne. Je jedno, jestli použiju handsfree, nebo mluvím přímo do telefonu. Slyším jeho, ale i sebe, jako kdybych si volal "sám sobě". Mikrofon, jako takový, funguje. Hovory např. přes Whatsapp fungují, tak HW problém mikrofonu to pravděpodobně nebude. Operátor T-Mobile, simkartu jsem měnil nedávno, kvůli podpoře LTE. Telefon jsem restartoval, ale nepomohlo to... Na netu nemůžu najít, že by někdo se stejnou kombinací HW a SW měl stejný problém... Jsem, zatím, jediný? Pokud máte někdo nějaký nápad na nápravu, předem děkuji. Čekat na další update nemůžu, telefon potřebuji používat, hlavně na telefonování... Ahoj Pepa
Ahoj,
uz jsem to vyresil, ale koukal jsem, ze nejsem sam, kdo ma tento problem, tak to snad nekomu pomuze...Me pomohl downgrade a nasledny upgrade, vse najdete na tomto webu (potrebne soubory, popis, "co a jak"):
https://www.gottabemobile.com/how-to-downgrade-ios-11/Jak jsem postupoval ja:
1) Stahnul jsem si dva soubory s iOS (verzi 11.0.2 a 11.0.3).
2) Udelal zalohu do PC pomoci iTunes
3) Downgradoval na verzi 11.0.2
4) Upgradoval zpet na verzi 11.0.3 (opet pomoci stazeneho souboru a iTunes)
5) Obnovil do telefonu zalohu z PCNerikam, ze je to jedinne reseni, nebo nejlepsi reseni, ale u me fungovalo...
Ahoj Pepa
Ahoj, mám podobný problém. Protistrana, které volám mě sice slyší, ale špatně - prý jakoby z dálky a tlumeně. Restore nepomohl a problém stále trvá. Nicméně jsem zjistil, že tento problém je zatím pouze u telefonu s androidem. Když volám kolegovi na IP, tak ten mě slyší krásně a čistě. Nevíte někdo jak tento problém vyřešit? Je to docela vopruz slyšet neustále - Co? Cooo? Cože?! Předem díky!
Zdar,
já jsem měl to samé teď v sobotu. Nechal jsem obnovit tovární nastavení a vyřešilo se to samo.V sobotu jsem měla ten problém taky, ukázalo se, že problém byl v T-Mobile, nikoliv v iPhone nebo iOS.
Díky za odpovědi. Továrko nepomohlo. Je pravda, že mám zrovna T-Mobile, tak je možné, že to bude vážne chyba někde u operátora.
Mě tohleto dělalo u Vodafounu když jsem měl zapnuté Wi-Fi hovory a data (LTE) zapnutá i pro hlas. Vypnutí obého problém okamžitě vyřešilo.
Iphone 8 : Volaný mne po cca 5 min. přestávat slyšet.
Přes reproduktor může hovor pokračovat. Servis neví co s tím.
Poraďte. Děkuji
- Fórum ‚Hardware‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.