Ahoj, potřebuji poradit. Chci prodat svůj iphone 6S. Dala jsem si přes telefon odhlášení z icloudu, udělala jsem restore. Poté jsem dala telefon švagrovi a ten ho teď zkontroloval a zjistil, že telefon chce aktivovat a je tam zadaný účet yahoo, který není můj a nikdy jsem ho nezadala. Nevíte co s tím?
Pro ty komu se tato ojedinělost stane.
https://www.macrumors.com/2016/10/05/iphone-activation-lock-wrong-apple-id-issues/
Zjištění situace na apple care doložení faktur atd. jelikož jsem nekoupil mobil přímo od jejich sellera, ale z eshopu z mobily, tak faktura je nezajímá, chtějí vědět od koho prodejce pořídil mobil. Pak ho možná odemknou. Takže zítra reklamuji mobil v prodejně, jelikož se k tomu postavili "čelem" a budou to řešit po svém se svým smluvním Apple servisem. Takže jsem zvědav co z toho "vyleze".
Takže Apple mě poslal do pr...e. To je přístup pak si kup iPhone. Distributor co mi mobil prodal taky nic nezmohl. Mobil je stále sparovan s mým ID. Poslal jsem veškeré info a takhle to vyřešili.
No, za mne je ten přístup úplně v pořádku. Podívejte se na to také z druhé strany (teď pomiňme fakt že se taková věc vůbec stane). Ono je opravdu lepší si iZařízení pořídit od APR než někde přes překupníky. V prodejně o Apple systému asi moc neví, protože tohle není co řešit u servisu, tohle se opravdu musí doložit u Apple odkud byl telefon pořízen. Takhle by se daly mj. "prát" kradené mobily.
Tohle mi napsal prodejce. Provedl jsem downgrade s IOS 11 na IOS 10 což iphone 6s stále umožnuje.
Dobrý den,
tak bohužel ani servis nám nepomohl. Nainstalovali do iPhone nejnovější verzi iOS což bohužel problém nevyřešilo. Pro nás se tím vyčerpaly možnosti, co můžeme zkusit, aby telefon opět fungoval. Nákupní faktury z historicky 1. prodeje tohoto iPhone mezi velkoodběrateli nejsme schopni doložit - nikdo nám je neposkytne. Doložení faktur od našeho dodavatele by situaci nevyřešilo (potvrzeno na Apple podpoře).
Jelikož celý problém vznikl při neautorizovaném zásahu do přístroje můžeme Vám maximálně nabídnout slevu na jiný telefon z naší nabídky.
Vzniklá situace nás mrzí ale nejsme schopni s tím nic udělat.
Jelikož píše, že není SCHOPEN doložit, původ tak je to na ČOI nebo z mé strany na právnika, kterého si bohu dík platím v rámci pojištění.
Takže dnes mi byl iPhone odemčen, stálo mě to komunikaci s podporou Apple v Irsku(Cork). Pár anglických emailů a telefonů, screenshot mého ID se spárovaným zařízením atd. Takže, u mne má ten borec co to se mnou řešil velké +.
P.S. : Pro příště, když jablko tak z ověřeného zdroje i když bude kapku dražší.
- Fórum ‚Hardware‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.