Zavřít reklamu
  • Vadné baterie – iPhone 6/6s/7 #1682

    Zdravím, chtěl bych se zeptat, jaké máte kdo zkušenosti s vadnými bateriemi u iPhonů 6/6s/7. Zní to až neuvěřitelně, ale s manželkou jsme měli všechny 3 zmiňované modely a všechny jsme reklamovali kvůli vadné baterii. Závada se projevovala tak, že se iPhony u slabší baterie (

    Vadné baterie – iPhone 6/6s/7 #8396

    Vsetky spominane tel s baterkou ok... dokonca 7 som pouzival minuly rok v -21 v Tatrach a v pohode

    Vadné baterie – iPhone 6/6s/7 #8397

    Všeobecně známý fakt tohleto 🙂 Mám poslední dobou (od iPhone 6) pocit, že baterie se Applu moc nevedou, měl jsem iPhone 6 - reklamace baterie 2x - jednou výměna baterie a podruhé nový kus.. poté iPhone 6S, tam proběhla též dvakrát výměna baterie, též napřed jednou výměna baterie a pak za nový kus, teď čekám na X, tak jsem zvědav.. nicméně mi to nevadí, klidně si takhle oběhnu párkrát reklamace, alespoň se mi po necelých dvou letech vrátí plná kupní cena.. Jinak na reklamace můžu doporučit iStyle revoluční, snad jsem tam neměl žádnou reklamaci více, jak 8 dní (včetně víkendu, ne pracovních), což si myslím, je dneska relativně krátká doba čekání. .))

    Vadné baterie – iPhone 6/6s/7 #8398

    Mně to docela vadí, protože iPhone používám soukromě i pracovně a je to pro mě značné omezení, obzvláště to čekání na nový/opravený kus. Situace je obvykle taková, že když si koupím nový iPhone v říjnu/listopadu, tak se první problém vyskytne cca okolo dubna/května, v létě je díky teplejšímu počasí klid a když přijdou chladnější rána či večery na přelomu září/října, tak je problém zpět - o poznání horší (častější). A jak jsem psal, ještě to přijde v nejméně vhodný okamžik, když je potřeba volat záchranku, nebo když se chci vymanit z hlubokého lesa s košem plným hřibů.. Když si představím, že si nebudu moct zavolat pomoc, když bych např.boural, nebo kdyby mě po tom lese honil divočák, tak vem čert nějaký nový (repasovaný) kus.

    Ano, byl jsem v iStyle. Z jejich "rádoby profesionálního" přístupu je mi na zvracení. S prodavačem nebyla žádná řeč, pouze mlčky "plnil své úkoly" .. a když jsem byl svými otázkami neodbytný, tak mi s kamennou tváří tvrdil, že problémy tohoto charakteru moc neregistruje (přitom vedle mě stáli další 2 zákazníci, kteří řešili stejný problém). Po bohatých zkušenostech s iPhonem 6 a 6S to bylo jako plivnutí do obličeje.
    Mimochodem, dle jeho tvrzení už není čekací doba jeden týden, ale mám spíše počítat s 12-14 dny. Buď to tedy začali více opravovat než vyměňovat, nebo těch reklamací už mají tolik, že nestíhají..

    Vadné baterie – iPhone 6/6s/7 #8399

    Takže reklamace trvala 14 dní s tím, že se na diagnostice nic neprojevilo a zařízení je v pořádku. Servisní technik mi doporučil neobnovovat zálohu, ale stáhnout si aplikace a nastavit si iPhone od píky. Po domácích náročných testech (lednice, mrazák, velká zátěž, atd.) je zatím vše v pořádku a skutečně to vypadá spíše na softwarovou chybu - protože když se mi iPhone sám vypnul, tak po zapnutí se spousta aplikací ptala znovu na oprávnění (poloha, kontakty, atd.).
    Nehledě na to, že mám jednoho známého, který je u iPhonu už 7-8 let, taky pořád "aktualizuje a obnovuje zálohu" a má už takové problémy, že mu snad pravidelně padají telefonní hovory.

    Resumé je tedy takové, že samovolné vypínání může být způsobeno špatnou baterií či jinou součástkou .. nebo obnovou zálohy, která může obsahovat odlišné nastavení staršího zařízení a může proto dělat tuto neplechu. Alespoň takto jsem to vydedukoval já. Kdyby redakce tohoto webu zjistila více podrobností a vydala by na to téma článek, tak by to spoustě lidem velmi pomohlo.

  • Fórum ‚Hardware‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.
.