Zdravím, Určitě mi poradíte, teda doufám v to. Neustále mi to hází tuhle chybu "Vaše platba byla odmítnuta. Zadejte platné údaje platební metody". Přitom veškeré fakturační údaje jsou naprosto správně zadané. Nevím si rady a jsem zoufalý.
Stalo se mi v pátek něco podobného.
Kupoval jsem iCloud. Šel jsem do nastavení, iCloud, přidání platební metody, zadal údaje z karty - chyba.
Poté jsem kupoval iCloud přímo. (Nastavení, iCloud, koupit x GB iCloud, údaje z karty - úspěch
Pokud to i nadále nepůjde, volil bych cestu Apple podpory.
A máte povolené na účtu E-komerce. Platby z internetu? Já to třeba mám pořád vypnuté a zapínám jen když nakupuji.
Zdravím, no právě že všechno co je možné co by bylo špatně jsem zkontroloval. A zahrnuje to i platby přes internet a podobně.
Problém je že mi teď nejde ani aktualizovat žádné appky nic, a zaloha na iCloud prostě nic .... 🙁Dobrý den, mám stejný problém, chtěla bych se zeptat, jak jste ho nakonec vyřešil.
Předem děkuji
Skalická
- Fórum ‚Hardware‚ nepřijímá nové témata ani odpovědi.