Zdravím všechny, chtěl bych se zeptat, jestli má někdo podobné zkušenosti. Asi před měsícem se mi můj iPhone SE začal při používání (např. Sledování videa na YT či psaní na messengeru) přehřívat a procenta jdou strašně rychle dolu, mobil vydrží sotva dvě nebo tři hodiny nabitý. Toto se děje jenom, když mobil používám. Zkoušel jsem výměnu baterie a změna žádná. Jenom když na mobilu nic nedělám, mobil má pořad stejný počet %. Předem díky za odpověď, popřípadě s řešením,co by mohlo pomoci, aby toto přestalo.
Zkusila bych obnovení do továrního nastavení a pokud to nepomůže, tak servis.
Zdravím 🙂 Zkušenost mám podobnou, stačí deset minut hrát nebo jen po cestě poslouchat písničky a procenta ubývají někdy i po desítkách a telefon začíná nepříjemně hřát v ruce😕Osobně si myslím , ze je to chyba v aktualizaci 10.3.2, ale nejsem žádný odborník 😃 Doufám , ze s příchodem nového softwaru by se to mohlo stabilizovat
Sandra píše:
Zkusila bych obnovení do továrního nastavení a pokud to nepomůže, tak servis.Dobře, zkusím to, děkuji, dám pak vědět 🙂
adamK píše:
Zdravím 🙂 Zkušenost mám podobnou, stačí deset minut hrát nebo jen po cestě poslouchat písničky a procenta ubývají někdy i po desítkách a telefon začíná nepříjemně hřát v ruce😕Osobně si myslím , ze je to chyba v aktualizaci 10.3.2, ale nejsem žádný odborník 😃 Doufám , ze s příchodem nového softwaru by se to mohlo stabilizovatZkoušel jsem downgrade na 10.3.1 a i betu 10.3.3 a dokonce i nový ios 11 a pořád stejný:/
Zdravím,