Zavřít reklamu
  • Karta #48917

    Zdravím, mám přidanou kartu so Apple watch, aktivovanou i v bance, ale i přesto nejde platit. Na hodinkách se karta objeví ale když přiložím k terminálu, tak se nic neděje. Před aktualizací mi to šlo v pohodě, poté problém i po další aktualizaci, pořád nefunguje. Zkoušela jsem odstranit z hodinek i z telefonu a vše nastavit znova ale nic.

    Díky

    Karta #48920

    Poskytovatel karty? Stáří karty, platnost karty? Problém v bance. To řeš jako první.

    Karta #48925

    Karta je normálně funkční, platím s ni v obchodě. Mám airbank a nikdy jindy nebyl problém.

    Karta #48927

    Zkuste před platbou když aktivujete Apple pay v hodinkách, tak ještě jednou "ťukněte" na tu kartu, jakože potvrzení, že tuhle vybíráte. Ale pokud tam máte jen 1 kartu, třeba to není potřeba. Já mám karet v AP více, takže musím před platbou vybrat tu, kterou chci platit.

    Pokud ta karta nefunguje ani při placení z telefonu, ale funguje jen přímo karta vs. terminál, pak je to jasná nekompatibilita mezi iOS a bankou, res. banka není schopna ověřit platbu prováděnou z iOS. To by chtělo vyměnit tu kartu, nebo možná celou banku. 🙂

    Karta #49072

    Ještě mě napadá, taky jsem měl problém u airbank.

    za zálohy, nebo po obnově se mi vždy nahrála prvně zadaná, k aktuálnímu datu již neplatná karta, takže jsem musel vše mazat a nastavovat znovu.

    Číslo karty a kód k ní zkontroluj jestli je číslo karty v PAY stejné.

    Úplně přesně si to nepamatuji, čeká mě to zase až za 4-5 měsíců.

    Karta #49576

    Tak nakonec pomohlo úplně odparovat hodinky od telefonu a resetovat Apple Watch. Díky za rady.

Odpověď na: Karta

celý text

.