Ahoj. Nemáte někdo zkušenost nebo neviděli jste někde článek s návodem jak zprovoznit apple watch s beta verzi watchOS 6? Mám iPhone XS s iOS 13 a watch 4 s watchOS 6. Prvotní nové nastavení a synchronizace s iPhone trvá vždy něco přes hodinu (jsem na rychle Wi-Fi a obě zařízení jsou u sebe se zapnutým BT). Po dokončení nastavení funguje na hodinkách jen čas, ale nejdou vyvolat žádné aplikace (a to ani přes odkaz z ciferniku). Stisknutí korunky Digital Crown ani stisknutí bočního tlačítka nevyvolá žádnou nabídku ani akci (maximálně vypnutí hodinek). Přes iPhone a app Watch spolu komunikuji velmi omezené a často iPhone napíše, že hodinky nejsou jakoby připojené. Když hodinky úplně vypnu a znovu zapnu tak zapomenou veškeré nastavení a tváři se jako bych je právě rozbalil z krabice a jsou znovu připravené na nové nastavení a spárování. 🙁
Bohužiaľ downgrade nieje možný 😬 ale skúsil by som isto preinštalovať nejakym spôsobom watchOS6 na hodinkách, cely postup inštalácie zopakovat odznova, možno pri inštalácii nastala nejaká chyba, iná možnosť asi nieje. Jedine čakať na aktualizáciu, ale ani to nemusí pomôcť 😕
Ahoj, řeším stejný problém....
Máš už nějáké řešení, ja hledám, zkouším, ale zatím nicAhoj, řeším stejný problém. Už je nějáké řešení. Já zatím noc nenašel. Případně si dáme vědět, jak lze situaci vyřešit.
Pravdepodobne jsi udelal stwjnou chybu jako ja a Watchos 6 jsi instaloval jeste na iOS 12.3.1 a az oak udelal iOs 13.
Mluvil jsem s podporou applu, jedina moznost je downgrade pres servis. Cesky servis mi rekl, ze je musi poslat primo Applu.
Druha noznost, pockat na dalsi betu, uz jsem jim v ramci feedbacku poslal podnety k tomu.
VYŘEŠENO!!!
Dva dny testování a neustálých nových synchronizací, ale mám to a vše funguje jak má (tím nemyslím drobné bugy v beta verzi). 🙂
Řešení je trochu bolestné, ale je to daň za znovu zprovoznění.
Pokud máte stejný problém jako já (viz víše) tak jediným opravdu funkčním řešením je zdá se úplně smazat telefon do továrního nastavení s iOS 13 (přijdete o nějaká data, ale pokud máte většinu na iCloud a zalohované tak to tolik bolet nebude).
iPhone jsem po smazání pro jistotu ponechal v angličtině s regionem amerika. Každopádně iPhone dejte jako nový neobnovujte ze zálohy! Jakmile se iPhone rozjede tak můžete hned provést nastavení - synchronizaci i watchek s watchOS 6. Rychlost synchronizace se zkrátila zhruba na polovinu a watchky už jde normálně používat. Veškeré app fungují. Ciferníky lze synchronizovat s app v telefonu a hodinkám už nevadí ani jejich vypnutí a znovu zaplnutí. Jakmile je vše nastavené tak můžete v iPhone i watchkach změnit region na Česko a jazyk Čeština.Vše funguje! 🙂
Jak někdo píše v jednom komentáři pod článkem na tomto webu, stačí změnit region na US a jazyk na EN a jde to i bez továrního nastavení.
Zdravím, měl jsem stejný problém,naprosto totožné ve všech bodech... ale teď je to ještě horší, snažil jsem se to rozchodit, v iPhonů jsem tedy hodinky odebral, Nějak se to ale buglo a v iPhonů Se odehrály a nabízí mi nové párování ale hodinky se neresetovaly navíc začaly reagovat ale nepochopitelně po mě chtějí kód který když zadám nevezmou ho, kód je dobře v tom chyba není.
Ani nepomohl postup na podpoře když se zapomene kód, takže vlastně mám hodinky do kterých se nemůžu dostat protože kód nefunguje a v telefonu v aplikaci taky nemůžu nic udělat protože jsou odebrané,... budu rad za každou pomoc
DíkyAhoj všem. Mám iPhone X s iOS 13.1 beta 2 a hodinky s WatchOS 6. Od bety 4 mi začaly hodinky blbnout, odpařovat jsem je a vymazal z icoudu. Nastavil to samé co píšete, tedy angličtina, US region. Hodinky už nedokážu sparovat, vždy se při sparovani telefon odpojí. Jsem bezradný, nevím co s tím mám už dělat. Budu vděčný za jakýkoliv typ, jak je znovu spárovat!!! Dekuju