Dobrý deň. Chcela by som sa opýtať či sa niekto už stretol s problémom s mobilným rozhraním. Telefón 12mini 128gb a ani po niekoľkých reklamáciach sa problém nevyriešil. Nie je možné uskutočňovať ani prijímať hovory či správy. Ani mobilné dáta nefungujú. Nie je chyba v Sim karte. Ide jednoznačne o chybný kus telefónu, ale služby apple mi moje reklamácie nechcú prijať. Reklamácia udáva, že po vyresetovaní na továrenské nastavenia sa problém neukazuje. Avšak po krátkej dobe používania telefónu sa chyba opäť ukáže. Ak som si sama tlefón vymazala, telefón nefunguje pretože žida aktualizáciu mobilných služieb. Vie mi niekto s týmto pomôcť ?
vyzkoušej se sim od různých operátorů, zdokumentuj prt scrn sime od různých a jejich funkčnost / nefukčnost.
Pak podle toho kde si koupila/ reklamovala opakovat proces a jen pro info 3. reklamace na stejný důvod = možnost odstoupení / vrácení peněz / kompletně nové (ne refubrished) zařízení, samozřejmě jen pokud je platná záruka 24 měsíců nebo jestli si neplatíš nějakou rozšířenou atd.
Aj s inými SIM kartami sa problém stále objavuje. SIM karty nie sú poškodené, pretože v iných zariadeniach fungujú. Reklamácia musí byť uznaná na to aby mi vrátili peniaze/nový kus, ale moje reklamácie doteraz boli NEuznané. Po vymazaní iphonu sa nedá ani nastaviť na nový. Pred tým, ako som telefón obnovila do továrenských nastavení mi na telefóne vykazovalo kolónky s nápisom - nutný servis. Nerozumiem, prečo mi moje reklamácie apple nechce uznať.