Dobrý večer,
nemá někdo zkušenost s vykradenou zásilkou od Apple, prosím? Přepravní společnost UPS, dnes mi měl dorazit iPhone 14 Pro Max a v zásilce byla jen originální krabice od iPhone ale iPhone v ní nebyl… Taky byla porušená steal protect nálepka přes balík, čehož jsem si vzala až po převzetí balíku ale přepravní společnost můj podpis o převzetí nemá (nepožadovali jej, lol?)… Každopádně jsem obratem volala UPS kurýrce, která mi sdělila, že to mám řešit přímo s Applem, že ona mi poškozený balík zpět nevezme a že Apple takové reklamace řeší dobře a v pohodě. (?! 🥲 na balíku nebyl název odesílatele, jen adresa skladu, odkud balík odešel). Znovu jsem volala na infolinku UPS, kde mám vyplnit reklamační formulář ale i přesto mi dotyčná na lince nejdříve sdělila, že oni tyto reklamace neřeší a mám se obrátit přímo na Apple…
Zajímalo by mne, jak se k takové reklamaci staví Apple a zda někdo takovou zkušenost s UPS má též…
Mockrát děkuju za odpověď a přeji hezký zbytek večera.